ورزش

واکنش پرسپولیس به عکس خبرساز و مذاکره با گلر سابق تیم ملی/عکس

روز گذشته تصویری از علیرضا حقیقی در کنار رضا درویش منتشر شد که شایعات زیادی در مورد آینده پست دروازه بانی این تیم به راه انداخته است. با توجه به حذف حامد لک و حضور متزلزل احمد گوهری و همچنین درخشش او مقابل علیرضا حقیقی استقلال، این تصویر دست به دست هم داده و به شرح مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس برای بردن این دروازه بان فصل آینده می پردازد.

با این حال مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره این عکس گفت: پس از شایعه صحبت با مربی کروات، حالا شایعات می خواهند بار دیگر فضای آرام پرسپولیسی ها را به هم بزنند.

واکنش پرسپولیس به عکس خبر و گفتگو با دروازه بان سابق تیم ملی

وی همچنین افزود: دیشب آقای درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس در یک مهمانی حضور داشت و اتفاقاً علیرضا حقیقی دیگر مهمان این مراسم بود. در حاشیه مراسم یکی از هواداران پرسپولیس از آقای درویش و علیرضا حقیقی خواست تا دور هم جمع شوند و از او عکس بگیرند.

وی گفت: اما برخی افراد مغرض با بریدن عکس به دروغ مدعی شدند که آقای درویش با حقیقی مذاکره کرده است. سوال من این است که حتی اگر مذاکراتی در این مرحله انجام شود، آیا در رستوران و در یک اجتماع عمومی انجام می شود؟ این با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان گفت: دلیل انتشار این شایعات را به خوبی می دانیم، اما از هواداران می خواهیم که اخبار را هوشمندانه دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا