خارجی

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ایلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نقش اساسی در پیشرفت کشور دارند. و استان های منفرد. نقش اساتید در جهاد تبیین حیاتی و تعیین کننده است.


بیشتر بخوانید:

دانشگاهیان فرماندهان جنگ نرم جهاد هستند


وی افزود: اساتید دانشگاه با کار جهادی علمی و تفکر انقلابی نقش مهم و حیاتی در پیشرفت کشور و استان ها دارند و واحدهای دانشگاهی در اقصی نقاط کشور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی نقش برجسته ای دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اساتید دانشگاه فرماندهان جنگ نرم تبیین و روشنگری در خط مقدم جهاد بود و هست.

وی تصریح کرد: در هیچ حوزه ای با محوریت و بدون تمرکز دانشگاه بر اساتید توسعه ای وجود ندارد و در استان ایلام نیز با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و استاندار ایلام شرایط لازم برای ورود اساتید دانشگاه فراهم شده است. و نقشه های بیشتری تولید کنید.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: اولویت همیشگی دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و انتشار آثار ارزشمند استاد مطهری به عنوان یکی از معماران انقلاب اسلامی و آرمان های امام و مقام معظم رهبری است. و امروز با رهبری انقلابی و جهادی جناب آقای دکتر طهرانچی و سایر مسئولین دانشگاه این مهم را بیش از پیش انجام می دهند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا