استان ها

تمدید فراخوان ارسال اثر به شب شعر کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جامعه عشایری استان با اشاره به اینکه آخرین فرصت ارسال شعر به دبیرخانه کنگره اواخر فروردین ماه اعلام شد. ، اضافه: آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 اردیبهشت ماه می باشد ماه تمدید شد

سرهنگ علی اصغر ایزدیاو گفت: شاعران می توانند آثار خود را بنویسند عناوین و محتوای شهدا و واقعه عاشورا، ولایت عهدی ایلات و عشایر، استکبار ستیزی ایلات و عشایر، شهدای ایلات و عشایر و دفاع مقدس، شهدای ایلات و عشایر و انقلاب اسلامی، شهدا و عشایر ایلات و عشایر، مرز و بوم مرزهای ایلات و عشایر، اقتصاد مقاومتی و ایلات و عشایر، اتحاد بین ایلات و مذاهب ارسال.

وی افزود: هر شاعر می تواند حداکثر پنج شعر را به دبیرخانه ارسال کند و انتخاب اشعار ارسالی به زبان و گویش ایلات و ایلات عشایری اهمیت دارد.

ایزدی گفت: شاعران می توانند آثار خود را به واتساپ 09171183906 یا gmail.com@313 ashareashayari ارسال کنند.

وی به فعال شدن کمیته های مختلف برای برگزاری کنگره از جمله کمیته فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اولین شب کنگره ملی شهدای عشایر «شب شعر شهدا و دومین شب یادواره شهدای پاسدار» است. عشایر و 29. شهرکرد برگزار می شود.

اولین کنگره ملی بزرگداشت 10000 شهید جامعه عشایری در سال 1377 به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی در کشور آغاز شد و این کنگره ملی به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد و تاکنون یادمان 2000 جامعه عشایری استان و 2000 پایگاه بوده است. در سراسر کشور یک کشور بود

دکمه بازگشت به بالا