ورزش

روحانی: فدراسیون کاراته باید بساط توهین‌ها را جمع کند/ ما هم خیلی‌چیزها می‌دانیم و نمی‌گوییم

مربی تیم ملی کاراته درباره توهین و تهمت کادر فنی تیم ملی سابق کاراته گفت: انجمن باید با این فرد قاطعانه برخورد کند تا این اعمال زشت از رشته هایی مانند کاراته حذف شود. ”

حسن روحانی در گفت وگو با رویداد برتر، درباره برنامه های تیم کاراته برای به تعویق انداختن مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: باید جلسه ای تشکیل شود تا درباره برنامه های تیم ملی تصمیم گیری شود. تیم ملی با قدرت پیگیری می شود و مسابقات انتخابی تیم ملی در روزهای 16 و 17 خردادماه برگزار می شود. این روی همه کشورها تاثیر می گذارد و هیچ تداخلی با برنامه ها و اهداف تیم ملی ندارد.

مربی تیم ملی کاراته افزود: با حمایت انجمن در شهریورماه در مسابقات کاراته باکو شرکت می کنیم همچنین قصد داریم تا رتبه سی و دوم را به مسابقات ترکیه اعزام کنیم.بعد از باکو. این در حالی است که با شرکت در مسابقات مختلف، کودکان باید برای شرکت در تمرینات و مسابقات انگیزه پیدا کنند. پس از لغو بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا بار دیگر به تعویق افتاد و باید برای حفظ روحیه و انگیزه ملی پوشان گام برداریم. البته چنین اتفاقاتی در اختیار فدراسیون و وزارت ورزش نیست، باید با تدارک مسابقات مختلف و حمایت از تیم ملی اهداف کاراته و موفقیت در رویدادهای بعدی را دنبال کنیم. اما اینها شرایط مادی و مشکلاتی است که کشور ما دارد، باید این شرایط را برای خودمان و ورزشکاران درک کنیم و از طرفی باید از ورزشکاران حمایت لازم شود تا انگیزه خود را از دست ندهند.

امیرمهدی زاده در ادامه انتقادات و اتهامات تند خود به ملی پوشان تیم ملی گفت: من دانش حرفه ای بالایی دارم اما نمی خواهم به اظهارات این بازیکن سابق تیم ملی بپردازم زیرا تیم ملی ادامه دارد. بدون حاشیه کار کنم و حاشیه را دوست ندارم.» برای ورود به تیم ملی که سال ها در تیم ملی حضور داشتم و حداقل در این چند سالی که در کادر فنی بودم، من حمایت مربی تیم ملی را دیده ام اما او در 90 درصد بازی ها نتوانسته به کادر فنی حمله کند، کاراته زشت است. نفرات و مربیان ما و سپس عذرخواهی.

روحانی تصریح کرد: ما هم خیلی چیزها را می دانیم اما نمی گوییم. ما باید از حریم خصوصی افراد محافظت کنیم و به آنها بزرگتر و کوچکتر از آنچه که هستیم احترام بگذاریم. اینجا کاراته است، رشته ای که در مورد احترام و حفظ است. امیدوارم فدراسیون کاراته برای پایان دادن به چنین کارهای زشتی که چیزی جز کفر و ناسپاسی نیست تلاش کند. چرا وقتی او در تیم ملی بود و با وجود همه ناکامی ها از او حمایت می شد، این را نمی گوید؟ من خودم یک ملی گرا بودم و فکر می کنم این گونه اعمال و توهین ها برای یک قهرمان و خارج از آن و برای مقام قهرمانی بسیار بد است. واقعا تیم ملی و لیگ چقدر برای رسیدن به اهدافمان به هر قیمتی ارزش دارد. برای جامعه کاراته ایران بسیار بد است که مربی ای داشته باشد که 5 سال پیش از تیم ملی جدا شده و هر کاری می کند تا به تیم ملی راه پیدا کند. او افراد بزرگی را در دامن خود پرورش داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا