ورزش

رونمایی از هواپیمای یادبود مارادونا

TANGO D10S که به افتخار ستاره فقید فوتبال آرژانتینی دیگو آرماندو مارادونا ساخته شده است، چهارشنبه آینده، 25 می، در فرودگاه Mor ون n در Castellar رونمایی خواهد شد.

مجری این مراسم، خوان پابلو سورین، مدافع سابق آرژانتینی است که در ابتدای مراسم ترانه «Para siempre Diego» را خواهد خواند.

بازیکنان زیادی از دنیای ورزش، هنر و تجارت انتظار می رود.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، این هواپیما توسط هنرمند پلاستیکی ماکسیمیلیانو باگناس طراحی شده است و “دارای یک مینی موزه شامل پیراهن ها و کفش های ورزشی مارادونا” است.

اوله گفت که شرکت کنندگان در این برنامه یک تجربه منحصر به فرد و شگفت انگیز خواهند داشت که طی آن می توانند پیامی برای دیگو در غرفه بگذارند تا او را به بهشت ​​ببرند. آنها همچنین می توانند از طریق فناوری صوتی و تصویری، فناوری هوش مصنوعی با او صحبت کنند. و از او سوال بپرسید. “

هواپیما به دور دنیا سفر می کند.

همانطور که گفته شد، هدف این است که هواپیما با تعدادی از قهرمانان جام جهانی و هم تیمی های مارادونا در آرژانتین 86 به جام جهانی 2022 قطر سفر کند، زیرا هواپیما در سراسر جهان سفر می کند و توسط افراد مشهور و همه امضا می شود. با آنها سفر می کنند

تصاویر جلوی هواپیما مارادونا را در حال بوسیدن در جام جهانی 1986 مکزیک، “دست خدا” و تصویر دیگری در جلو و همچنین امضای بزرگ دیگو در پشت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا