خبرهای کلی

عدم حضور مدیران در شورای فرهنگ عمومی یک اقدام ضد فرهنگی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است. آه تو وی گفت: عدم حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در جلسات این شورا و یا اعزام فرد دیگری به جلسه در واقع یک اقدام ضد فرهنگی است.

وی تاکید کرد: مدتی است که بحث آسیب های اجتماعی شهرستان ذهن مسئولان شهر را به خود مشغول کرده و همه نگران این موضوع هستند، اما زمانی که شورای فرهنگ عمومی شهرستان تشکیل شد، مسئولان کم توجهی کردند و به آنجا نرفتند.

امام جمعه زرین دشت تصریح کرد: زمانی که اعضای شورا به صورت رسمی یک روز قبل از جلسه دعوت می شوند باید در ساعت مقرر حضور داشته باشند نه قبل از جلسه، باید توسط دبیر شورا به جلسه دعوت شوند. دوباره با تلفن می بینمت

حجت الاسلام دروند وی با انتقاد از این موضوع خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورا باید شخصاً در جلسه حضور داشته باشند در غیر این صورت نامه کتبی مبنی بر عدم حضور و جایگزینی آنها به شورا ارسال خواهد شد.

وی همچنین از بی توجهی به مصوبه این شورا گلایه کرد و اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را الزامی دانست.

حجت الاسلام دروند پور تصریح کرد: تقریبا تمامی مصوبات برای اجرا روی زمین مانده و برخی ادارات به بهانه نداشتن اعتبار لازم، مصوبات را انجام نمی دهند.

امام جمعه زرین دشت با تاکید بر اینکه برای برخی از مدیران به جز جلسه شورای فرهنگ عمومی اولویت دارد، افزود: همیشه در این مورد صحبت شده است اما رهبران به این مهم توجهی ندارند و دلیل آن این است که مشخص نیست.”

وی با اشاره به اینکه جمعیت زرین دشت با معضل طلاق و اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند، بیان کرد: ازدواج های زودهنگام و در واقع همسر فرزند در این شهرستان بسیار رایج است و این مشکل باعث افزایش فراوانی در این شهرستان شده است. طلاق

وی جلسات شورای فرهنگ عمومی را بستر مناسبی برای پیگیری و ریشه یابی دانست پیدا خواهید کرد وی به ذکر امور شهرستان پرداخت و در جلسات شورا تصمیمات سازنده ای اتخاذ کرد آه تو پذیرفته شده است که این موضوع بر لزوم حضور مدیران شهری تاکید دارد.

وی شورای فرهنگ عمومی را یکی از موثرترین شوراها در بیان و رفع مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان نباید از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی شهرستان غافل شوند و مصوبات آن شورا را فراموش نکنند.

حجت الاسلام دروند با اشاره به اینکه علیرغم دعوت رسمی برای هر جلسه، چند نفر از اعضای هیئت نمایندگان در جلسه حضور ندارند، گفت: با توجه به اینکه تشکیل شورای آموزش و پرورش همگانی از برنامه های اولویت دار امسال است، لازم است جلسات شورا برگزار شود. به وضوح طبقه بندی شده است.

دکمه بازگشت به بالا