خبرهای کلی

قطعی پی در پی آب شرب مردم هشت بندی را به ستوه آورده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد پورمحمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص وضعیت اخیر مشکلات تامین آب شرب مردم که نارضایتی گسترده ای را به همراه داشته است، گفت: نارضایتی گسترده ای از مدیریت آب ایجاد کرده است.

وی افزود: کمبود منابع آبی در استان برکسیت پوشش داده نمی شود و مردم نیز به این امر واقف هستند و صرفه جویی در دستور کار قرار گرفته است، اما متاسفانه عدم برنامه ریزی و تصفیه نامناسب فاضلاب منجر به تعطیلی طولانی مدت شده است. تامین آب شرب در نقاط مختلف شهر.” این موضوع برای بسیاری از افراد مشکل ایجاد کرده است.

پورمحمدی گفت: با توجه به اینکه مدیریت آب و فاضلاب توکهور و هشتبندی نمی توانند مشکل تامین آب شرب مردم را حل کنند، از فرماندار ویژه شهرستان میناب و مدیرعامل آب و فاضلاب استان درخواست می شود که در این امر مشارکت کنند. به طور جدی مشکل را حل کنیم.»

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از هدر رفت آب و رفع مشکل مردم، حفر چاه های جدید و بهسازی شبکه فرسوده مناطق هشتبندی نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشتبندی خاطرنشان کرد: عدم حضور به موقع مسئولان امر تامین آب و آب آشامیدنی موجب نارضایتی گسترده اجتماعی و عواقبی برای مسئولان ذیربط و دستگاه های اجرایی شد و از سوی شهرستان صادر شد. شورا. هشدارهای لازم به مسئولان

وی گفت: از مدیرعامل آب و فاضلاب استان درخواست می شود در اسرع وقت از زیرساخت های آبرسانی هشتبند برای جلوگیری از گسترش نارضایتی مردم بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکل آبرسانی مردم را صادر کند. .

دکمه بازگشت به بالا