خبرهای کلی

نماز عید سعید فطر با حضور گسترده نمازگزاران در یاسوج اقامه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: نماز عید سعید فطر در یاسوج در فضای باز حضرت آیت الله سید نصیر حسینی مقام معظم رهبری کهگیلویه و بویراحمد در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی اقامه شد..

نماز جمعه یاسوج در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک عید سعید فطر گفت: خداوند متعال وسیله بهشت ​​و جهنم را به ما آموخته است، اگر اسلام نماز نباشد روزه درهای جهنم باز می شود. بر انسان ها.

وی بیان کرد: کسانی که با اهل بیت و امیرالمومنین علیه السلام دشمنی کنند در آتش خواهند سوخت. باید قدردان باشیم که در حکومت کفر زندگی نکرد و زندگی ما در پرتو اسلام می گذرد..

حسینی گفت: تلاوت قرآن و شب قیامت باید ادامه یابد و پایان ماه رمضان به معنای پایان عبادت و راز و نیاز نیست..

حسینی با بیان اینکه باید با عبادت ماه مبارک رمضان سوخت گیری کنیم، تصریح کرد: سال ها پیش بود نه امسال و باید قدر لحظه ها و ساعات زندگی را بدانیم..

وی با اشاره به پیشگیری از ضایعات ادامه داد: زباله از قداست شرعی برخوردار است، کشور ما نیز دست به گریبان است و آب، برق، گاز و مواد غذایی نباید هدر رود..

امام جمعه یاسوج با اشاره به لزوم جلوگیری از بدحجابی تاکید کرد: باید مراقب باشیم که این پوشش های نامناسب وجهه ما را خراب نکند و پوشش های نامناسب حافظ جامعه اسلامی و شیعه نباشد، پس حتما فرزندان خود را بپوشانیم. و خانواده ها چون این نقشه دشمن است.».

وی حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس را دشمنی ناامید خواند و گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب عزت و عزت شما و نظام اسلامی و خنثی کننده توصیه های دشمن است. “.

دکمه بازگشت به بالا