ورزش

پیمان اکبری پس از برد مقابل ژاپن: امروز جنگ سرویس‌ها بود

به گزارش شفاف، تیم والیبال پیکان در دومین دیدار جام باشگاه های آسیا به مصاف سانتوری ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت: از اینکه بعد از سال ها آقای کوتا یامامورا (سرمربی ژاپنی) را می بینم بسیار خوشحالم. ما قبلا برای ایران و ژاپن بازی کرده ایم و خاطرات خوبی داریم. آنها هیچ چیز نداشتند. به نام ها و آنها هر توپی را امتحان کردند. به تیم من برای بازی خوب تبریک می گویم. اگرچه ست اول را به دست آوردیم، اما خوب بازی کردیم.

وی افزود: ژاپن در ست اول بهتر از ما بود و مبارز تا پایان مسابقه کار کرد. بازیکنان ما نیز سعی کردند امتیاز خود را تا پایان حفظ کنند. بازی امروز جنگ سرویس بود. تیم ما و ژاپن به ترتیب 18 و 17 امتیاز سرویس را از دست دادند چون باید سرویس را به خطر می انداختیم اما پنج امتیاز مستقیم از سرویس گرفتیم که برای ما خیلی خوب بود. ژاپن به تیم ما فشار آورد که خوب بود. شما باید برای هر امتیاز بجنگید زیرا هیچ تیمی دیگر نمی تواند بازنده یا برنده باشد.

اکبری ادامه داد: امروز موزیرسکی و انگاپت که در زمین المپیکی بودند، هر دو در سطح خود عملکرد خوبی داشتند. برای نماینده ژاپن آرزوی موفقیت دارم، آنها بسیار هماهنگ بازی می کنند. امیدوارم در مسابقات بعدی خود موفق شوند.

وی درباره میزان بالای خطاهای سروو در تیم ها گفت: والیبال جهان از سروو به عنوان حمله استفاده می کند، اگر تیمی یک سرویس ساده انجام دهد توپ به راحتی به حریف می رسد و به احتمال زیاد حمله او نیز گل می شود. بنابراین اگر ایده ما استفاده از سرویس به عنوان یک حمله است، ما نیز باید ریسک کنیم. بازیکن باید در یک نقطه حساس به خوبی سرویس دهد و این سرویس خوب ممکن است شکست بخورد.

دکمه بازگشت به بالا