خبرهای کلی

گلایه رشتوندان و رانندگانی تاکسی از افزایش نرخ کرایه ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانی – سیده سمیه رعد: استان گیلان با حدود ۳ میلیون نفر جمعیت دهمین استان پرجمعیت کشور و یکی از پرجمعیت ترین استان هاست که سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است. به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی. و از این رو موضوع ناوگان حمل و نقل عمومی در این منطقه پر رفت و آمد، مهم و دارای جایگاه ویژه است آه تو او از آن لذت می برد.

افزایش قیمت تاکسی های شهری ماه هاست که باعث نگرانی و نگرانی مردم و رانندگان تاکسی شده است چرا که این افزایش قیمت در شرایط اقتصادی کنونی بار مردم و باربری را دوچندان کرده و از سوی دیگر افکار عمومی را تشدید کرده است. . نارضایتی از خدمات کم حمل و نقل در ملاء عام نقل می کنند.

فرسودگی رانندگان تاکسی باعث نارضایتی رانندگان و مردم شده است

صالح اسماعیل نژاد یکی از رانندگان تاکسی رشتی که سال‌هاست جمعیت شهر را جابه‌جا می‌کند در گفتگو با خبرنگار آنلاین با انتقاد از وضعیت تاکسی‌ها گفت: تعمیرات این خودروها زیاد است و این موضوع باعث آزار رانندگان تاکسی شده است.

وی با بیان اینکه امروزه با افزایش فعالیت تاکسی های اینترنتی و ثبت نام شخصی، فضا برای تاکسیرانان تنگ شده است، افزود: این موضوع باعث امرار معاش تاکسیرانانی شده که تنها به دنبال امرار معاش در اینجا هستند.

مردم رشت و رانندگان تاکسی از افزایش کرایه ها گلایه دارند

دولت باید حمایت از رانندگان تاکسی را در اولویت قرار دهد

امیر عباسپور در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه خود رانندگان موافق افزایش کرایه نیستند، گفت: چون فشار اقتصادی بر مردم را درک می کنند، چاره ای جز افزایش کرایه نداریم.

وی تاکید کرد که دولت باید یک مسیر حمایتی جداگانه ایجاد کند آه تو وی افزود: اگر دولت حمایت کافی از رانندگان را بپردازد، دیگر مشکلی برای تعویض تاکسی های فرسوده و فرسوده نخواهیم داشت، مردم رضایت بیشتری خواهند داشت.

ناوگان تاکسیرانی رشت به موقع بازسازی نشد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه تعداد تاکسی های رشت از نظر کمی مشکلی ندارد، گفت: در داخل شهر استفاده می شود، بنا به زمان نوسازی نشده است.

محمد حسین واثق کارگرنیا وی با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت منطقه آزاد برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرد، گفت: واردات خودرو با مشکلاتی مواجه است و به همین دلیل برنامه ریزی صورت نگرفت.

کمبود 270 دستگاه اتوبوس در رشت / خرید 40 دستگاه اتوبوس جدید

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند و دولت، تعاونی تاکسیرانی و استانداری باید در تغییر وام های کم بهره برای تعویض خودرو به آنها کمک کنند.

واثق کارگرنیا وی با اشاره به وضعیت نامناسب ناوگان عمومی و اتوبوسرانی رشت گفت: حدود 800 هزار نفر جمعیت داریم و باید حداقل 400 واحد در شهر وجود داشته باشد اما متاسفانه تعداد اتوبوس ها در رشت نزدیک به 130 دستگاه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه حدود 35 دستگاه اتوبوس پاسخگوی نیاز مردم و مسافران در رشت نیست، تصریح کرد: کمبود در این حوزه کاملا محسوس است بنابراین باید با مشورت وزارت کشور به 40 دستگاه خرید مراجعه شود. اتوبوس دریافتیم که 20 درصد پول توسط شهرداری تامین می شود و این پروسه 6 ماه تا یک سال طول می کشد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به مکاتبات خود در خصوص خرید اتوبوس و مینی وی گفت: اتوبوس برقی به جاده های فرعی این شهر در هر کلانشهری برای این کار سهمیه دارد و تلاش می کنیم برای گیلان و رشت سهمیه بگیریم.

اجرای پروژه تراموا رشت همچنان در دستور کار است

واثق کارگر نیا با اشاره به پروژه تراموا رشت گفت: همچنین طی پیگیری های نمایندگان و در سفر وزیر کشور به استان گیلان. از جانب مذاکرات انجام شده، این موضوع ادامه دارد و امیدواریم وزیر کشور دستورات لازم را برای انجام کارهای مطالعاتی صادر کند.

وی گفت: ما نتوانستیم ناوگان حمل و نقل عمومی خود را متناسب با رشد جمعیت توسعه دهیم، بنابراین از مردم می خواهیم با افزایش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و دوچرخه کمک کنند.

مردم رشت و رانندگان تاکسی از افزایش کرایه ها گلایه دارند

حمل و نقل دومین معضل استان گیلان پس از زباله است

رئیس کمیته حمل و نقل و حمل و نقل شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار آنلاین، مشکل حمل و نقل را پس از زباله در استان گیلان رتبه دوم را دارد. به این منظور به شهرداری واگذار شود.

مسعود عباس نیادادا با اشاره به اینکه برنامه های خوبی دریافت کرده ایم، گفت: اولویت اجرای طرح های حمل و نقل رشت به رینگ 90 متری مسکن آنلاین، میدان امام حسین(ع) و روگذر میدان فرزانه مرتبط است و بودجه نیز هزینه می شود. روی اینها اول پروژه ها

تنها 30 اتوبوس در رشت تردد می کنند

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 30 دستگاه اتوبوس در رشت تردد و مابقی فرسوده و نیازمند بازسازی هستند، گفت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش تعداد سفرهای یک طرفه به کاهش ترافیک و البته توسعه حمل و نقل کمک می کند. ناوگان مردم 40 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر رشت خریداری کردند ام.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر رشت با اشاره به پیشنهادات این گروه مبنی بر یک طرفه سازی برخی از خیابان های رشت، گفت: این امر ضمن افزایش مسافت، زمان رسیدن به مقصد کوتاهتر می شود. ترافیک کمتر و کمتر

عباس نژاد با اشاره به لزوم توسعه فرهنگ دوچرخه سواری تصریح کرد: قرارداد مشترک استفاده از دوچرخه منعقد شده و این کار در کشورهای دیگر و در تهران انجام شده و نتیجه هم حاصل شده است. آيز ولت

بیآرتی رشت نیاز دارد اما زیرساخت نداریم!

عباس نژاد با بیان اینکه هست بیآرتی رشت نیاز دارد اما هنوز زیرساخت های لازم را ندارد، افزود: 60 درصد خیابان ها در طرح قبلی است. آر تی. او مشغول بود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر رشت ادامه داد: برای اجرای طرح نیاز به احداث ایستگاه های هوشمند است. نزدیک اما در شورای قبلی بدون در نظر گرفتن تعداد اتوبوس های هوشمند و استانداردهای آن، فقط نرده کشی شد.

وی با اشاره به تحویل 103 دستگاه اتوبوس جدید تا یکی دو ماه آینده به سرمایه گذار افزود: این خودروها تحویل چیپ می شود. اس تجهیز، بازسازی و به سیستم حمل و نقل عمومی رشت اضافه شده است.

دکمه بازگشت به بالا