خبرهای کلیکسب و کار برتر

روش‌های مراقبت از مو و راهنمای خرید اسپری و ژل مو  

قطعاً یکی از مهمترین ملاک‌های زیبای هر نفر، موی  هر شخص است. ممکن است در طول روز خیلی از افراد زمان زیادی را صرف مرتب کردن موهای خود کنند. مو مانند سایر مواردی که در زیبایی افراد تاثیر دارد نیاز به مراقبت دارد. اولین و مهمترین نکته‌ای که باید توجه کنید، این است که همانطور که پوست هر فرد با پوست نفر دیگر متفاوت است و انواع و اقسام مختلف دارد موی هر نفر نیز با موی نفر دیگر متفاوت است.

با توجه به اینکه انواع و اقسام مو وجود دارد پول به همان نسبت نیز روش‌های مراقبت از مو نیز متفاوت است. اگر به شکل صحیح به مراقبت از پوست خود بپردازید، باعث خواهد شد که در آینده نه چندان دور کم کم موهای خود را از دست داده و کچل شوید. محصولات مراقبت از مو بسیار متنوع و مختلف هستند که شما می‌توانید تمامی محصولات مراقبت از مو را با کیفیت عالی و درجه یک از فروشگاه اینترنتی چاپار آنلاین خرید کنید.

معرفی روش‌های مراقبت از مو

همانطور که در بالا اشاره شد موی انسان نیز برای اینکه عالی و سالم بماند نیاز به مراقبت جدی دارد. شما می‌توانید با استفاده و به کارگیری روش‌های زیر به سلامت هر چه بیشتر موهای سر خود توجه کنید.

موی سرتان را محکم نبندید

درست است که مدل موهایی که در آن مو بافته یا بسته می‌شود زیبا هستند اما باید به این موضوع دقت کنید که بستن محکم موها می‌تواند آسیب جدی به ریشه موهایتان بزند و در دراز مدت باعث ریزش موی شما بشود. پس اگر مجبور هستید که موهای خود را در طول روز ببندید حتماً آن را سفت نبندید و در هنگام خواب موهایتان را باز کنید تا آزاد و رها باشد.

استفاده کردن از رنگ‌های ملایم برای رنگ کردن موی سر

مواد موجود در رنگ موها طبیعت مواد شیمیایی هستند که در نتیجه در استفاده زیاد از آن می‌تواند باعث آسیب رساندن به ریشه می‌شود و کم کم باعث ریزش آن خواهد شد. دقت کنید هرچه رنگ مو ملایم‌تر باشد به همان نسبت نیز مواد شیمیایی درون آن کمتر است در نتیجه آسیب کمتری به موهای سر شما خواهد داد بهتر است برای رنگ کردن موی سر خود همیشه از رنگ‌های ملایم استفاده کنید.

موی فر را به هیچ عنوان شانه نکنید

اگر مدل موهای شما هستند، بهتر است که برای حالت دادن به مو‌های خود به جای استفاده از برس‌ها و یا شانه‌ها از انگشتان دستتان استفاده کنید چراکه هر چه میزان فر بودن مو بیشتر باشد به همان اندازه بیشتر شکننده و خشک هستند.

کمتر از سشوار خود استفاده کنید

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که مدت زمان زیادی را از سشوار برای خشک کردن موهای خودتان و حالت دادن آن استفاده می‌کنید باید در جریان باشید که این کار باعث آسیب جدی به موهایتان می‌شود. توجه کنید اگر می‌خواهید از سشوار استفاده کنید حتی الامکان از درجه حرارت کم آن استفاده کنید.

معرفی دو محصول مراقبت از پوست

از جمله محصولات مراقبت از پوست می‌توان به ژل مو و اسپری مو اشاره کرد. در ادامه ما به بررسی مختصر این دو محصول می‌پردازیم. شما می‌توانید بهترین ژل و اسپری مو را از فروشگاه اینترنتی چاپار آنلاین خرید کنید.

ژل مو

یکی از محصولات مراقبت از پوست و حالت دهندگی آن ژلهای مو هستند. در زمان قدیم برای حالت دهندگی به موها از مواد طبیعی علی الخصوص کتیرا استفاده می‌شد. ژل‌های مو در انواع و اقسام برند‌ها تولید می‌شود، که شما باید متناسب با موی خود بهترین محصولات انتخاب کنید تا علاوه بر اینکه از موی خود مراقبت می‌کنید به آن آسیبی نرسانید. اعتبارسنجی کیفیت ژل‌های مو بسته به قدرت چسبندگی و همچنین زمانی که می‌تواند موها را در همان حالت نگه دارد، متفاوت است.

اسپری مو

 از دیگر محصولات مراقبت از پوست می‌توان به اسپری‌های اشاره کرد.   اسپری‌های مو با توجه به کارایی که دارند در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرد:

  • اسپری موی تثبیت کننده : این نوع اسپری وظیفه حالت دهندگی مو را دارد منت‌ها به شکل اسپری مایع هستند که در عرض چند ثانیه بر روی مو خشک میشود.
  • اسپری موی ترمیم کننده : دقیقا مشابه نرم کننده عمل می‌کند و موهای آسیب دیده را ترمیم کند.
  • اسپری موی براق کننده : این اسپری کمک می‌کند که موهای خشک براق شود.
  • اسپری موی حالت دهنده : این اسپری کمک می‌کند تا حالت موهای شما حفظ شود.

لیست بهترین محصولات سایت چاپار انلاین

خرید لوازم آرایش چشم با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید لوازم آرایشی اصل | چاپار آنلاین

خرید لوازم لیفت ابرو با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید لوسیون بدن با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید ماسک صورت ورقه ای و حبابی با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید مام رول با بهترین قیمت | چاپارآنلاین

خرید محصولات جانبی آرایشی با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید محصولات حالت دهنده مو با بهترین قیمت | چاپارآنلاین

خرید محصولات مراقبت از پوست با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید محصولات مراقبت دهان و دندان با بهترین قیمت | چاپار آنلاین

خرید محصولات مراقبت مو | فروشگاه چاپار آنلاین

منبع : چاپارانلاین

دکمه بازگشت به بالا