خبرهای کلیکسب و کار برتر

آشنایی با پارتیشن اداری پرچین

سیستم های پارتیشن اداری به طور کلی در بخش هایی که رو به راهرو، دبیرخانه و گالری قرار دارند، یعنی جاهایی که نیاز به روشنایی و دید بیشتری وجود دارد، استفاده می شوند. این سیستم ها هم عملکرد بهتری را ارائه می دهند و هم زیبایی ساختمان اداری شما را افزایش می دهند. مطابق با سلیقه هر کس، پارتیشن بندی اداری شیشه ای، چوبی و آلومینیومی ممکن است انتخاب شود.

سیستم های پارتیشن اداری در جاهایی که به کار برده می شوند، مزایای همه جانبه ای را ارائه می دهند. از جمله:

  1. به لطف میدان دید مناسب به خصوص در پارتیشن های شیشه ای، حس اطمینان بیشتری در محیط کار ایجاد می شود.
  2. با طراحی شیک خود به اعتبار شرکت شما می افزایند
  3. دامنه کنترل مدیریت را بر فعالیت کارمندان گسترش می دهد.
  4. مزیت صرفه جویی نیز دارد، چرا که فرصت بیشتری را برای استفاده از نور طبیعی فراهم می کند.
  5. به لطف عایق صوتی و حرارتی بالا ، بازده کاری شما را افزایش می دهد.
  6. در صورت جابجایی می توان آن را به راحتی برچیده و در محل کار جدید نصب کرد.

به طور کلی نصب پارتیشن اداری برای مفیدتر شدن دفاتر و افزایش کارایی به کار می روند. پارتیشن های اداری که عمدتا از شیشه ساخته می شوند این مزیت را دارند که دفاتر، مطابق نیاز پرسنل تقسیم بندی شوند.

مزایا و ویژگی های پارتیشن اداری

اگر به دنبال تقسیم بندی شرکت یا اداره خود هستید، تیم پارتیشن پرچین، متخصص این کار هستند و خدماتی از قبیل طراحی، تولید و عرضه مستقیم تا نصب پارتیشن اداری را ارائه می دهند.

عمدتا از سیستم های پارتیشن اداری شیشه ای برای مفیدتر شدن محیط اداری، افزایش راندمان و کارایی آن و ایجاد فضایی دلپذیر و شیک در محیط استفاده می شود.

ممکن است بخواهید سیستم پارتیشن اداری شما دائمی نباشد و موقع جابجایی بتوانید با خود به اداره یا محل کار جدید منتقل کنید. اصلا نگران نباشید ما پارتیشن های غیر ثابت را به شما ارائه می دهیم که به راحتی قابل جابجایی هستند و شامل دیوار پارتیشن کشویی و دیوار پارتیشن متحرک می باشند.

از مدلهای متنوع مجموعه فروش پارتیشن اداری پرچین می توان برای ایجاد چیدمان داخلی شیک، مدرن و بهینه برای محل کار استفاده کرد. محصولات ما به طور خاصی طوری طراحی شده اند که مطابق با بودجه و سلیقه تمام مشتریان باشند.

بزرگترین مزیت خرید پارتیشن اداری و نصب و استفاده از آن، شاید این باشد که در حین اینکه اجازه دسترسی آسان به اتاق های اداره را می دهد، موجب میشود که اتاق کمی حریم خصوصی بیشتری داشته باشد.

چیدمان اداره یا شرکت شما تاثیر قابل توجهی بر عملکرد کارمندان و رضایت مراجعه کنندگان دارد. در حقیقت، مهمتر از آن است که شما تصور کنید. با برنامه ریزی مناسب و اقدام به موقع، یک فضای خوب و کاربردی و شیک، می تواند روحیه و بهره وری کارمندان را افزایش دهد.

یکی از ساده ترین و اقتصادی ترین راه ها برای دستیابی به این هدف، بهره گیری از جداکننده های اداری است. این دیوارهای سبک و شیک با نصب آسان، می توانند محیط دفتر شما را به اندازه کافی مفید و کاربردی کنند. علاوه بر این، جذابیت بصری فوق العاده ای به محل کار شما می بخشند.

پارتیشن اداری، راهی مناسب و مقرون به صرفه برای حفظ حریم شخصی کارمندان می باشد. چرا که نسبت به دیوارهای اداری، اقتصادی تر و انعطاف پذیرتر هستند. در صورت نیاز هم می توان این جداکننده های اداری را به راحتی به محل کار جدید منتقل کرد یا اصلا دکوراسیون اداره فعلی را با تغییر اندازه بخش ها و افزایش یا کاهش پارتیشن ها تغییر داد. همچنین می توانید ارتفاع دیوار پارتیشن را برای حفظ بیشتر حریم خصوصی افزایش دهید، یا برای تسهیل ارتباط، آن را کاهش دهید.

ملاحظات چیدمان پارتیشن اداری

قبل از شروع به چیدمان پارتیشن های دفتر خود، هدفی را که برای دستیابی به آن تلاش می کنید را در نظر بگیرید. آیا نیاز به پارتیشن اداری دارید زیرا تیم شما در حال گسترش است؟ یا شاید شما می خواهید فضای آزاد دفتر را از فضای کار کارمندان مجزا سازید. دانستن این هدف به شما کمک می کند تا مشخص کنید که چه نوع چیدمانی را باید اجرا کنید.

هنگام فکر کردن در مورد چیدمان دفتر، می توانید فرهنگ و شرایط شرکت خود را در نظر داشته باشید. شاید شما بخواهید پارتیشن های اداری را تمام قد و کاملا عایق انتخاب کنید زیرا کارکنان شما اغلب با سر و صدای همکاران خود حواسشان پرت می شود و نیاز به فضای آرامی برای کار دارند. مخالفش هم درست است؛ شاید بخواهید پارتیشن هایی تک جداره با ارتفاع پایین تر نصب کنید تا محیطی مشارکتی تر و صمیمی تر داشته باشید.

در نهایت، فراموش نکنید که سلامت و ایمنی کارمندان خود را در نظر بگیرید. همه باید در فاصله ای مناسب از همدیگر و در محیط آرامی به کار خود بپردازند. به خصوص در بحران جهانی اخیر یعنی پاندمی کرونا، شما باید فاصله اجتماعی را رعایت کنید و محیطی باز، همراه با حداکثر نور طبیعی را در محیط کار خود فراهم سازید.

نحوه انتخاب سیستم پارتیشن اداری مناسب

انتخاب پارتیشن اداری مناسب برای فضای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، پارتیشن های رومیزی برای دفاتر کوچک بهتر هستند. چرا که مستقیما بر روی میز کار کارمندان نصب می شوند و به این ترتیب هیچ فضایی از کف را اشغال نمی کنند. جداکننده های اتاق کشویی (که به پارتیشن های کف نیز معروف هستند) همه کاره ترین پارتیشن ها هستند که می توانند با هر چیدمانی سازگار باشند، اما مساحت بیشتری را اشغال می کنند.

فراموش نکنید که پارتیشن ها نیز میتوانند از نظر بصری چشمگیر باشند. به خصوص مدل های شیشه ای فضای دل باز و دید بهتری را ایجاد می کنند در حالی که مرزهای فیزیکی نیز بین فضاهای کاری وجود دارد. هر کدام از سیستم های پارتیشن اداری ، از هر جنسی که باشند، به فضای اداری حالتی شیک و مدرن می بخشند.

اگر مطمئن نیستید که کدام سیستم پارتیشن را می خواهید انتخاب کنید، پارتیشن پرچین به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های تولید پارتیشن اداری، طیف گسترده ای از تقسیم کننده های اداری در هر سبک، رنگ و متریالی را به شما ارائه می دهد تا بهینه ترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. این کارخانه پارتیشن اداری، محصولات خود را با آکوستیک فوق العاده، کارایی بالا و فریم های مقاوم و متناسب با هر نیازی تولید و عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.

انواع پارتیشن اداری

همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم پارتیشن های اداری انواع متعددی دارند که در اینجا ما چند مورد از پرفروش ترین و کاربردی ترین آن ها را معرفی خواهیم کرد.

  1. پارتیشن شیشه ای

این نوع پارتیشن ها حس مدرنی را در هر دفتر و اداره ایجاد می کنند. پانل های شیشه ای بزرگ، ظاهر دل باز فضا را حفظ می کنند، در حالی که حریم خصوصی مورد نیاز را نیز در محیط اداری مهیا می کنند. عایق بودن یکی از ویژگی های مهم سیستم های پارتیشن شیشه ای است. این نوع پارتیشن بندی که امکان صرفه جویی انرژی را در محیط های اداری فراهم می کند، در طولانی مدت بازدهی قابل توجهی را به نفع صاحب شرکت به همراه خواهد داشت. در بازارهای امروزی که رقابت سنگینی در فضاهای کاری برقرار است، بسیار مهم است که بدون کاهش کیفیت کار، هزینه های ثابتی مثل انرژی را کاهش داد. از این دیدگاه، می توان پارتیشن بندی شیشه ای را گزینه بسیار مناسب و اقتصادی دانست.

از جمله ویژگی های این نوع سیستم می توان به نصب سریع و آسان، ظاهر شیک و مدرن با انعطاف پذیری بالا و نیز ساختاری محکم و بادوام اشاره کرد.

پارتیشن اداری از لحاظ ساختاری این امکان را مهیا می کنند که بدون هیچ دردسری، دکوراسیون محل کار را به کلی تغییر داد و فضایی شادتر و دل بازتر و نیز متمرکز تری را در اداره فراهم کرد. بی تردید فعالیت کارمندان با روحیه و انگیزه بالا، سود بسیار بزرگی است که از این کار به شما خواهد رسید. پس درنگ نکنید و هر چه زودتر با استفاده از شیکترین و جذاب ترین مدل های پارتیشن اداری، در فضای محل کار خود یک تغییر اساسی ایجاد کنید.

  1. پارتیشن آلومینیومی

دیوارهای پارتیشن با قاب آلومینیومی که طراحی بسیار ساده ای دارند، به سرعت از هم جدا شده و مجدد نصب می گردند. این موضوع ایجاد حداقل اختلال و هرج و مرج را در هر مکانی تضمین می کند. پارتیشن های آلومینیومی همچنین مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و عایق صوتی خوبی هستند.

نصب این سیستم ها به دلیل وزن کمتری که دارند بسیار آسان و سریع انجام می گیرد و به راحتی و در موقعیت های جدید قابل نصب هستند.

  1. پارتیشن چوبی

این مدل جداکننده اداری طرح و رنگ های متنوعی دارد و متناسب با فضای اداراتی که قرار است در آنها به کار گرفته شود، تولید و عرضه می گردد و مشتریان این امکان را دارند که به راحتی طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهند. به همین دلیل ، هنگام انتخاب پارتیشن چوبی، می توان با بررسی متناسب بودن طرح و ویژگی های آن با دفتر کار مد نظر، انتخاب بهتر و جذاب تری داشت. پارتیشن های چوبی، به علت ضخامت و ارتفاع استانداردی که دارند، به خریداران این امکان را می دهند تا با آسودگی خیال بیشتری در فضای شخصی خود به کار و فعالیت بپردازند.

اگر ناچار هستید در یک محیط پر سر و صدا و پر رفت و آمد کار کنید و در طول تایم اداری چندین بار حواستان پرت میشود، می توانید با استفاده از پارتیشن اداری، دفتر کار خود را از بقیه قسمت های اداره جدا کنید. به این ترتیب، می توانید کارتان را با آرامش بیشتری، در فضای خصوصی که برای خود ایجاد نموده اید انجام دهید.

  1. پارتیشن فولادی

دیوارهای پارتیشن فولادی بیشتر برای استفاده در محیط های صنعتی و کارخانجات و … طراحی شده اند.

مزایای اصلی این دیوارهای پارتیشن عبارتند از:

  1. آنها می توانند در انواع تک پوسته، دو پوسته یا مشبک تولید شوند.
  2. دیوارهای پارتیشن فولادی از قبل ساخته شده اند که امکان نصب سریع و کارآمد را فراهم می کند.
  3. دوام، کیفیت و امنیت استثنایی را ارائه می دهند.
  4. در صورت لزوم قابل جابجا شدن هستند.

جمع بندی

نیاز به پارتیشن اداری، در هنگام جدا کردن قسمت های گوناگون از هم و یا توسعه مجدد محل کار ایجاد می شود. ساده ترین و بهترین راه، بهره گیری از پارتیشن هایی از جنس شیشه و چوب است، که قطعا اکثر ما در ادارات و سازمان های مختلف با این سیستم های جدا کننده مواجه شده ایم.

پارتیشن بندی ادارات فضای آن ها را بسیار کاربردی تر و جذاب تر می کند. از مزیت های اصلی این کار باید به جمع و جور و مرتب بودن فضا و تشکیل قسمت های مختلف بر اساس ترجیحات کارکنان شرکت اشاره کرد. تقسیم یک سالن بزرگ که قطعا هرج و مرج نیز در آن خیلی بالاست، به چندین اتاق کوچک، در واقع استفاده بهینه و مقرون به صرفه از فضای اداره می باشد.

چند سال پیش، فرایند پارتیشن بندی ادارات و شرکت ها بیشتر با مصالح قدیمی و سنتی نظیر آجر و سیمان و … اجرا می شد، اما در سال های اخیر و با ظهور سیستمهای پارتیشن، به ویژه پارتیشن های مخصوص ادارات از جنس شیشه، آلومینیوم و سیستم های چوبی، شکل و فرم مدرن تری به دفاتر اداری داده شد. این سیستم ها در مقایسه با روش های سنتی تر، فرایند ساخت راحت تر و سریع تری دارند و  مطابق با سلیقه و نیاز مشتری در زمان بسیار کوتاهی آماده و تحویل داده می شوند.

چنانچه قصد خرید و نصب پارتیشن اداری برای شرکت یا دفتر کار خود را دارید با تیم پشتیبانی پارتیشن پرچین تماس بگیرید! این مجموعه وسیع ترین و متنوع ترین طیف پارتیشن های اداری را در هر جنس و طرح و رنگی با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد. بهره گیری از این سیستم ها می تواند راه حلی بهینه و مطلوب برای جداسازی یک محیط اداری باشد.

به علاوه اینکه، اگر جداکننده های شیشه ای و چوبی را متناسب با دکوراسیون و فضای داخلی اداره خود انتخاب نمایید، قطعا در پایان کار فضایی شیک، فوق العاده و منحصر به فرد، تحویل خواهید گرفت.

دکمه بازگشت به بالا