رویدادها

آماده باش۲۰هزار پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) / پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هزارنفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمادگی پلیس برای تشییع امام خمینی (ره) از آمادگی 20 هزار سرباز برای برگزاری این مراسم ملی خبر داد.

به گزارش رویداد برتر، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر بنیانگذار انقلاب اسلامی که ظهر امروز در کلانتری شهید مصطفی خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد. تلاش ما این است که سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را در امنیت و آرامش کامل نگه داریم. پیش بینی می کنیم 110 تا 150 هزار نفر از 10 استان مختلف تهران در این مراسم حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برای تمامی اتوبوس ها جای پارک در نظر گرفته شد و 17 پارکینگ با کمک شهرداری و پلیس راه در حال بررسی بود. در هر ورودی راهنما وجود دارد. انتظار می رود بیش از 20000 سرباز امنیت این رویداد را تضمین کنند.

رحیمی ادامه داد: همکاری های لازم از سوی استان های همجوار غربی و شرقی و قمب انجام خواهد شد. کار و اقدامات ویژه از هم اکنون آغاز شده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: نیروها و پلیس عملیاتی تهران و پایتخت و تیم های نامحسوس پلیس و امنیت برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آمادگی کامل هستند. همچنین 85 پاسگاه امنیتی در تهران برای امنیت شبانه وجود دارد.

در این مراسم رئیس پلیس فتا، معاون فناوری ارتباطات، رئیس پلیس غرب تهران و… از فعالیت های خود در رابطه با برگزاری این مراسم گزارش دادند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا