استان ها

ادارات دولتی برق مصرفی خود را 30 درصد کاهش دهند

سازمان های دولتی مصرف برق خود را 30 درصد کاهش می دهند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای مقابله با پیک مصرف خواست و بر کاهش 30 درصدی مصرف توسط دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر، از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معتمدی زاده در نشست مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای کاهش مصرف برق در استان بیش از هر زمان دیگری به همکاری همه مشترکان در تابستان نیاز داریم، گفت: با توجه به شروع فصل گرما بار بارگذاری شده است. در شبکه برق به طور قابل توجهی افزایش می یابد و نیاز به مشارکت و همکاری همه مشترکان از جمله مشترکین اداری برای اطمینان از برق مطمئن و پایدار را دو چندان می کند.

وی گفت: بر اساس آخرین بخشنامه هیات وزیران، کلیه مشترکان اداری (ادارات دولتی) موظفند حداقل 30 درصد از مصرف خود را در ساعات اداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 60 درصد در ساعات غیر اداری مصرف کنند. ساعت ها. ساعت از ژوئن تا پایان آگوست.

معتمدی زاده به راهکارهای کاهش مصرف برق در ادارات در فصل پیک مصرف اشاره کرد و یادآور شد: خاموش کردن وسایل برقی و لامپ ها در مدارهای مختلف بعد از ساعت اداری، استفاده از نور طبیعی در طول روز، بستن در و پنجره ها هنگام استفاده از تجهیزات برودتی، توجه به راحتی دما و اقلیم تنظیم دمای 24 تا 26 درجه، استفاده از ریموت کنترل آب خنک، استفاده از ال ای دی های کم مصرف و چراغ های هوشمند و استفاده از ژنراتورهای خود تامین در زمان پیک برای ساعات مصرف می تواند مصرف برق اداری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

وی با بیان اینکه مصرف برق در خردادماه تاکنون حدود 415 مگاوات است، یادآور شد: در صورتی که مشترکان برق درمان لازم را برای پسماندها داشته باشند، قطعا با مشکل خاصی و قطعی برق ناخواسته مواجه نخواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همکاری مشترکان برق در مدیریت مصرف می تواند گامی موثر در تامین پایدار برق و شاهد تابستانی عادی و بدون وقفه در استان به ویژه در مناطق گرمسیر باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا