خارجی

ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

به گزارش خبرگزاری آنا، اعضای هیأت علمی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز با حضور در برنامه های فرهنگی اجتماعی به مناسبت میلاد باسعادت امام علی بن بن موسی الرضا (ع) برگزار می شوند. واحدهای دانشگاهی علاوه بر محکومیت تجاوز به اماکن مقدسه امام همام. و دل به دعای احسان نشان دادند.

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهید هیر قاسم سلیمانی کرمان آنان با تجمع در ورودی دانشگاه، انزجار خود را از اهانت به امام علی بن موسی الرضا (ع) در فیلم عنکبوت اعلام کردند و خواستار پایان دادن به گستاخی و گستاخی مقدسات در دنیای غرب شدند. اسلام.

علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه درباره کارکنان شرکت کننده در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های قوی دینی است و نمونه‌ای از وارونگی فرهنگی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است. ایران بر جشنواره‌های بین‌المللی هنری و فرهنگی تأثیر می‌گذارد.»

تقدیم دانشگاهیان به امام مهربانی ها

وی ابتذال را راهبرد مهم تهاجم فرهنگی به جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و تصریح کرد: استیصال دشمن از رویارویی نظامی و قدرت و نفوذ راهبردی ایران، آنان را مجبور کرده است که بیش از پیش به مسائل فرهنگی روی آورند و ارزش های دینی را زیر پا بگذارند. و مقدسات.” پوشش عملیات آنها علیه ایران باشد. زیرا این روش مؤثرترین روش در مقابل انقلاب به شمار می رود.

دبیر هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خواستار هوشیاری مردم و مسئولان شد.

در پایان این تظاهرات که با قرائت ولادت و شعر خوانی مداحان اهل بیت علی قلی زاده و محمدحسین پور در حضور ائمه اطهار و امام رضا (ع) آغاز شد، بیانیه ای در محکومیت وی صادر شد. اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در کرمان قابل خواندن است.

تقدیم دانشگاهیان به امام مهربانی ها

رئیس اداره امور اجتماعی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه وی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) مناظره علمی امام رضا (ع) با رهبران مذاهب و مذاهب مختلف را الگوی ممتازی برای جامعه علمی و دانشگاهی عنوان کرد.

علیرضا اسلامی فر با اشاره به سیاست خصمانه دولت مأمون در قبال امام هشتم، اظهار داشت: امام رضا (ع) را به ولی عهدی منصوب کرده بودند، هر چند که از سوی مامون عباسی مورد زورگویی و تهدید قرار گرفته بود. اما آن امام همام برای آشکار ساختن چهره واقعی مأمون همواره به روشنگری و بصیرت جامعه می پرداخته است که بارزترین آنها نماز عید سعید فطر و مناظره با بزرگان مذاهب و مذاهب است.

وی با یادآوری سالگرد شهادت علامه مبارکه گفت: علامه مبارکه الگوی کاملی برای تقریب مذاهب اسلامی است و دانشگاه مفتخر به برگزاری کنگره ملی برای زدودن غبار فراموشی از چهره تابناک و اثر گرانقدر خود است. در پایان مراسم مولودی خوانی با مداحی الله محمد کاویان برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر او دارای برکت پرچم حرم امام علی (ع) و امام رضا (ع) بود.

به مناسبت ولادت امام هشتم شیعیان، پرچم حرم حضرت علی (ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت در دوره آموزشی ترویج فرهنگ کار در دانشگاه. از همکاران امام رضا بودند.

تقدیم دانشگاهیان به امام مهربانی ها

با این اقدام بسیار زیبای دانش آموزی فضایی کاملاً معنوی با ارادت به حرم ائمه اطهار (BLV) ایجاد شد و نیازمندان از این بزرگواران کمک خواستند.

محمدرضا بازیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهری با تشکر از شرکت کنندگان در این برنامه ایجاد فضای معنوی و خطاب به ائمه معصومین را یکی از عوامل آرامش درونی و برجسته سازی سیره ائمه دانست. .

حضرت همزمان با ولادت باسعادت ثامن الحجج (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام این کاروان در سایه خورشید میزبانی شد و هیئت، اساتید، کارکنان و دانشجویان بر مزار شهید آرمیده شهید شاه ولدی در شعبه ایلام منور با نور منور امام رضا (ع) حضور یافتند. برای تجدید عهد پرچم امام رضا (ع) شدند.

تقدیم دانشگاهیان به امام مهربانی ها

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال از کاروان امام رضا (ع) گفت: برکت و اقتدار اسلام در ایران مدیون وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی بیان کرد: جمعیت ایلام و به تبع آن دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز علمی و فرهنگی استان، رسالت خطیری در تبیین و نشر فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی و تبیین موضوعات مختلف دارد.

پرچم متبرک بارگاه امام هشتم دانشگاه آزاد اسلامی پردیس همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) به کمال رسید.

این مراسم معنوی همزمان با میلاد خادمان حرم امام رضا علیه السلام، مسئولین، اساتید، دانشجویان و کارکنان معاونت علمی و فناوری دانشگاه و همچنین حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار شد. (مانند).

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد احد از متجاوزان به امام رضا (ع) در روز ولادت امام هشتم ابراز انزجار کردند. .

این مراسم با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حزب اللهی، رئیس دفتر سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، عضو هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید، رئوفوت برگزار شد. ، در جوار مزار شهدای دانشگاه برپا شد.

حزب زاده در این برنامه باشکوه از حضور دهه 90 در این جشن باشکوه و تأثیر فراوان این سرود بر جامعه مذهبی و انقلابی جهان ابراز خرسندی کرد. ) و نفوذ خود را در ایران بیان کرد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا