خبرهای کلی

برکات کار برای شهدا در زندگی ما نمایان می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید کوشکی فرمانده سپاه پاسداران صبح دوشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان قطعه، امنیت امروز کشور را مرهون خون پاک است. از شهدا همه چیز تا الان در نظام اسلامی برای بدست آوردن آورده شده ام در سایه امنیت محصول خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه ادامه سیر و سلوک شهدا وظیفه عینی همه مردم و مسئولان است، یادآور شد: با درایت انقلابی و درک مردم، نظام و اداره امور کشور به فردی سپرده شد که بیا دنبالم بحث دموکراتیزاسیون، وعده های دروغین و تحقیر نیست، بلکه حل مشکلات جامعه و مردم است.

مدیرکل بنیاد نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس و نشر آثارش اذعان داشت: امروز دولت انقلاب برای فتح و فتح استحکاماتی که دشمن در آن قرار دارد تلاش کرده است. تو در تو. “

سردار کوشکی جهرمی اولین ارگ دشمن را طایفه ای از ثروت و اشراف خواند و گفت: باید این بار خالی اشراف در سرشان از بین برود و امنیت از آنها گرفته شود.

خیانت کرد و به بعضی ها خیانت کرد فرد مشهور سلام کسانی که با اشرافیت بر ضد ارزش های شهدا کار می کنند خاطرنشان کردند و تصریح کردند: اگر به ثروت زیادی دست یافته اند. اندفقط برای امنیت که حاصل خون پاک شهداست.

مدیرکل نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، ساحل دوم دشمنان کشور را در قبال بازرگانانی که از طریق رانت ثروت‌های کلانی به دست آورده‌اند، بی انصافی خواند. اند و مشتاقانه از هیچ ناراضی هستند و به مردم ظلم می کنند.

سردار کوشکی این گروه را افراد متعصب می خواند. پرگو او پرخوری را «سواری مرد» نامید و باید مجازات شود.

وی اتهام سوم را تحریم ظالمانه دشمن عنوان کرد و گفت: دولت انقلاب با درایت و شجاعت کامل این امر مهم را راه اندازی کرده و نتایج خوبی هم به دست آورده است.

اهمیت فراوان جهاد در جنگ نرم دشمن را بیان کنید

سردار کوشکی جهرمی در ادامه با اشاره به اهمیت فراوان جهاد تبیین در جنگ نرم دشمن گفت: امروز ما سه حقیقت بزرگ داریم که باید آنها را بپذیریم و برای آنها برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حقایق مسائل و مشکلات روز جامعه، افق تعیین‌شده انقلاب، یعنی تحویل پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن، و شرح جهاد: ریختن مواظبش باش

رزمنده دوران دفاع مقدس ضمن قدردانی از تمامی خادمان خدمتگزار بدون ندامت به اسلام و انقلاب و شهدا یادآور شد: شهدا نظاره گر هستند. گر اینها اعمال ماست، پس هر کاری برای حفظ آثار شهدا، حفظ یاد و نامشان انجام می دهیم، نشان دهنده برکت زندگی ماست.

نیاز به توجه بهتر خاطرات شهدای قطعه قطعه

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهر قطعات بیان کرد: شهر شهید پرور او در نقش مجری 11 شهید گمنام از جمله 5 شهید قطعه، 2 شهید در جنت شهر، 2 شهید در شهر دو است. برج و 2 شهید در شهر این یک قربانی است.

سرهنگ وحید هاشمیان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به یادمان شهدای گمنام اعلام کرد: پروژه عمرانی آلمان حوزه شهدای گمنام شهر فدامی توسط واحد فنی و مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آماده شده است، اما تعداد این یادمان ها بیشتر و بیشتر نشده است. سازماندهی و تکمیل شد.

وی همچنین به یاد و خاطره شهدای گمنام دوبردزی اشاره کرد و افزود: آلمان یادواره فلزی شهدای شهر برگزار شده است، اما به دیوار آجری و نمای سنگی نیاز است.

فرمانده ناحیه مقاومت قطعه قطعه علاوه بر یادمان شهدای گمنام قطعه، یادمان های دیگری نیز در این شهرستان وجود دارد. ه وی یادآور شد: یادمان شهید گمنام جنت شهر نیز طراحی و ترسیم شده و بلوار، آب و برق نیز تکمیل شده است، اما نیاز جدی به این پروژه نیز وجود دارد. حمایت از سازمان

سرهنگ هاشمیان خاطرنشان کرد: داراب از سه شهید گمنام دیگر خواستار تدفین در منطقه رستقی شده است. فسارود و در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر شهیدی وجود دارد، تاکید کرد: یادمان شهدای گمنام. ملجا برای نیازمندان دردناک و آرامش بخش است.

وی همچنین از انتشار 11 جلد کتاب در حوزه حراست شهرستان خبر داد و اعلام کرد که به زودی دو کتاب دیگر در این زمینه وارد بازار کتاب در حوزه حفاظت مقدس می شود.

سرهنگ هاشمیان تاکید کرد: تداوم سرکشی خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی دو همایش بزرگ رزمندگان اسلام در جوار بقاع متبرکه شهدای گمنام قطعه از دیگر اقدامات برای حفظ یاد و خاطره شهدای قطعه است. . .

شهدا الگوی خوبی برای نوجوانان، جوانان و نسل هایشان هستند

فرماندار ویژه قطعه نیز در سخنان خود در این دیدار اظهار داشت: شهدا در فرهنگ دینی و دینی ما هستند مانند زنده هایی را به یاد آورید که با خدا غذا می خورند. ️

فرهاد سعدی افزود: به اعتقاد من نبرد ما با دشمن در میدان نبرد با پایان یافتن جنگ تمام نشد و در دهه‌های اخیر در جبهه‌های مختلف به نبرد ادامه داده‌ایم. نا منصفانه با ابر قدرت دنیا آن را دارد و ما آن را داریم. ️

وی بیان کرد: شهدا در کنار شهادت خود منشا برکت هستند و کارها را پیش می برند.

قطعه فرماندار ویژه یادآور شد: اگر در این سالهای کشور عزیزمان بعد از جنگ به برکت وجود پاک شهدا توانست محکم و استوار در مقابل جبهه کفر و استکبار بایستد و در مقاطع مختلف به موفقیت های روزافزونی دست یابد.

سعدی تاکید کرد: شهدا مصداق بارز بیعت با اتحاد هستند که می تواند الگوی خوبی برای نوجوانان، جوانان و نسل های بعد باشد.

دکمه بازگشت به بالا