جامعه

بیانیه سازمان بهشت زهرا در مورد ویدیوی “دختران بابا آنتون”

سازمان بهشت ​​زهرا(س) نقض آشکار قداست و ایمان جامعه اسلامی را که در ویدئویی برای تبلیغ دختران بابا آنتون به کار رفته را محکوم کرد.

به گزارش رویداد برتر، به نقل از سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س)، سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) در بیانیه خود توهین آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی را به شدت محکوم کرده و در این ویدئو اعلام کرد. دختر بچه آنتون تبلیغ می شود. کُرد به دلیل فیلمبرداری غیرمجاز و هتک حرمتی که در این ویدئو در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) به کار رفته است، از قوه قضائیه رسیدگی خواهد کرد.
این بیانیه به شرح زیر است:

“به نام خدا
و كسانى كه به خدا و رسولش ايمان آورده‏اند، كه شايسته‏اند و شهيدان نيز با خود دارند، اجر و پاداششان پروردگارشان است.
و كسانى كه به خدا و رسولانش و به راستى نيكوكاران و به علم حكيمان و به آنها اجر شهيدان نزد خدا ايمان آورده اند، پاداش اعمال خود و نور ايمانشان را خواهند يافت.
در روزهای اخیر انتشار ویدئویی کوتاه از تبلیغ نمایشی غیرعادی با فیلمبرداری غیرمعمول در بهشت ​​حضرت زهرا (س) باعث رنجش اذهان عمومی و مردم مومن و شهید شده است.
در این ویدیو بی اعتنایی به شعائر دینی و بی احترامی به شهدای آرمیده در بهشت ​​امام راحل و حضرت زهرا (س) بود که البته غیر قابل بخشش است.
بلافاصله پس از انتشار ویدئو و پیگیری سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) مشخص شد که عوامل این قطعه مجوز رسمی فیلمبرداری در این مکان مقدس را دریافت نکرده اند (تصویربرداری حضرت زهرا(س)) سازمان بهشت فقط مرکز رسمی با مجوز ارتباطات شهرداری امکان پذیر است). همچنین زمان فیلمبرداری مربوط به ساعات قبل از تشییع جنازه پیروان این سازمان بود.
ضمناً به دلیل گشت زنی عوامل انضباطی سازمان که به صورت دائمی در قطعات در حال ساخت حضور ندارند، این تیم از نبود این عوامل برای تهیه فیلم استفاده کرد.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که در سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) برخی از اتفاقات و حواشی ناشی از آن از ابتدای رهبری جدید از بین رفته است، اما ظرف چند روز ساختمان پوشش قبور، این تیم قبور را تصرف کرده است. فرصتی که آنها یک ویدیو ساختند.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) ضمن محکومیت اولین ناهنجاری و تماس های مکرر با گروه سازنده نمایش، از آنان خواست در خصوص این اقدام در خصوص فیلمبرداری غیرقانونی در بهشت ​​حضرت زهرا(س) توضیح دهند و از مردم به ویژه عذرخواهی کنند. اما دو روز بعد اقدام بی تدبیری این گروه و پاسخ دیرهنگام به آگاهی عمومی و خانواده شهدا در محکومیت این اقدام اعتراضی قاطع است.
وظیفه نظارت بر گارد ارتش را نیز بر عهده دارد و نمی توان از کوتاهی این نیروها چشم پوشی کرد.
نقض آشکار مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی در صحن مقدس بهشت ​​حضرت زهرا(س) و علاوه بر ائمه شهدا و ایثارگران و نیز اقدامات غیرقانونی این سازمان در هنگام ضبط و پخش کلیپ به شدت محکوم شد
سازمان حضرت زهرا(س) بهشت ​​ضمن محکومیت این عاشق، می‌گوید عوامل دختران بابا آنتون باید پاسخگوی احساسات آهسته مردم باشند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این ضد فرهنگی رسیدگی کند. و شکستن اکشن با دستوراتش از رکورد حرفه ایشون خلاص بشید.
در نهایت با توجه به ضبط غیرقانونی این فیلم و ناهنجاری های بصری و محتوایی آن، رسیدگی مراجع قانونی به موضوع در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا