خارجی

تلاش دکتر طهرانچی برای ارتقای جایگاه علمی و پژوهشی کم‌نظیر است

سارا فلاحی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی گفت: در شرایط کنونی که دنیا به سمت ورشکستگی اقتصادی پیش می رود، دکتر تهران مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در حوزه کارکنان را حل می کند. ارتقای کیفیت علم، آموزش و پژوهش بی نظیر و ارزشمند است.

وی افزود: در گذشته نگاه وزارت علوم به دانشگاه آزاد اسلامی تحقیرآمیز بوده و در بحث تصویب حوزه و جایگاه رفیع دانشگاه لطف کرده است. گاه مشاهده می شود که در سال های اخیر برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی که در آن مدرس کار نمی کند، مدرک کارشناسی ارشد گرفته اند، در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک موسسه علمی با هزاران مدرس، غیر قابل اعتماد شده است و این دیدگاه است. باید اصلاح شود. مجلس و دولت باید به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب توجه ویژه داشته باشند. نیاز به دانشگاه آزاد مشروع است و اگرچه برخی از دانشگاه ها اصلاً هیأت علمی ندارند. اما به آنها علوم عامه می دهند; بنابراین نگاه به این دانشگاه باید تغییر کند و کارکنان و هیئت علمی آن از راه های قانونی این نگاه را مطالبه کنند.

سخنگوی فراکسیون دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی نگاه تحقیرآمیز دانشگاه آزاد را غیرقابل قبول دانست و گفت: انتظار دارند; اما تا آنجا که به خدمات دانشگاه مربوط می شود، به عنوان یک موسسه منطقه ای برخورد می شود. باید از ظرفیت علمی گسترده دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه طرح های مختلف به مجلس و برنامه ریزی نمایندگان طرح ها استفاده کرد.

فلاحی با توجه به تحصیلات علمی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، از نخبگان این دانشگاه در تدوین طرح های مجلس و بررسی پارلمانی پیش نویس قوانین دولت کمک گرفت و آمادگی خود را برای پذیرش کمک های علمی و فکری در این امر اعلام کرد. جامعه نخبگان بزرگ

حقوق معلمان و کارکنان در سال جاری افزایش قابل توجهی خواهد داشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی همچنین گفت: رده دوم دانشگاه، برگزاری رویداد ملی نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه است و قطعا برگزاری این رویداد شکوفایی استعدادهای ناب را در پی خواهد داشت. ایرانی ها.”

بهروز ناصری اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد واحد دانشگاهی در مناطق محروم و دورافتاده به آموزش عالی کشور در توسعه عدالت آموزشی کمک کرده و امروز با حضور دکتر طهرانی این دانشگاه به دانشگاه تبدیل شده است. در سطح انقلاب اسلامی

وی افزود: افزایش حقوق پرسنل و اساتید در مقایسه با افزایش حقوق سایر نهادها و ادارات بی نظیر است و تا کنون هیچ گاه به وضعیت معیشتی اساتید و اساتید توجه نکرده اند. “

آنا گفت: سارا فلاحی نماینده ایلام از اعضای تمام وقت هیئت علمی واحد ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی بود و پس از این دیدار از واحدهای مختلف این واحد دانشگاهی بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا