ورزش

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی نژاد در حاشیه دومین رویداد دانشگاه آزاد اسلامی در تهران در رویداد ملی عصر امید در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا گفت. در زمینه بتن های مقاوم در برابر خوردگی.

او گفت: «ما یک چرخه کامل در عملیات خود داریم.» به منظور تقویت پایه های شبکه های توزیع، تولید قطعات پیش ساخته بادوام را بیشتر توسعه داده ایم.

مدیرعامل شرکت دهر آروین ناب که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی بیراد فعالیت می کند، پایه های شبکه های توزیع را آسیب پذیر دانست و اظهار داشت: با استفاده از قطعه پیش ساخته در حال تقویت پایه های شبکه های توزیع هستیم.


بیشتر بخوانید:

پرورش دهنده ای که با یک دست چند هندوانه می برد!

انعقاد 10 قرارداد پژوهشی در دانشگاه آزاد خراسان شمالی در عصر امید

طراحی، ساخت و تولید گریس های صنعتی خاص و پیچیده

انعقاد 7 تفاهم نامه در دانشگاه آزاد لنیان در خصوص نمایشگاه عصر امید


بهشتی نژاد یادآور شد: در حوزه دوم خدمات دانش بنیان را فعال کرده ایم تا موضوع پایش خوردگی، سازه های آسیب دیده و سازه های در معرض شرایط خوردگی را تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از محصولات نانو افزودنی های چند منظوره خاص برای افزایش مقاومت به خوردگی و مقاومت فشاری بتن استفاده می شود و این ماده بر پایه مواد معدنی مختص خراسان جنوبی و منطقه نهبندان است.

مدیرعامل شرکت دهر آروین ناب تصریح کرد: قطعات پیش ساخته بتنی نیز از فعالیت های جانبی این شرکت است و استفاده از محصولات ما باعث ایجاد بتن قوی و افزایش عمر مفید سازه های بتنی به ویژه در مناطق دریایی و خورنده می شود.

بهشتی نژاد خاطرنشان کرد: سازه های بتنی در صنایع برق و آب باعث بهبود و افزایش عمر مفید سازه ها می شود.

به گزارش آنا، دومین مرحله از رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به نمایش تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف فراهم کردن بستری برای شروع راه اندازی می‌شود. کسب و کار و دانش و فرصت های شغلی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد این دانشگاه با شعار هزار گروه پژوهشی و زیرساختی، هزار ایده و استارت آپ و هزار شرکت فناور و خلاق در 8 و 11 خرداد 1401 در مصلای تهران برگزار شد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا