خبرهای کلی

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان برگزار می شود

رویداد برتر/ سمنان اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) پنجشنبه شب با حضور وزیر فرهنگ در سمنان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در جمع خبرنگاران اهداف و برنامه های جشنواره را تشریح کرد و اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تعداد آثار رسیده به دبیرخانه افزایش حجم و کمیت را نشان می دهد.

فرشید فلاح این جشنواره را یکی از مهم ترین جشنواره های فرهنگی و هنری به میزبانی سمنان خواند و گفت: استان سمنان تاکنون میزبان جشنواره های مختلف رضوی بوده و امسال نیز میزبان نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی بوده است.

وی با بیان اینکه آثار بسیار خوبی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی برای این جشنواره وجود دارد، گفت: با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، 17 نفر از برگزیدگان جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: جوایز ارزنده ای به برترین های جشنواره اهدا می شود.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در این نشست خبری با تشریح بخش های مختلف این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش پویش تخصصی و عمومی با هشتگ حسام رضا (ع) برگزار شد. ) و امام رئوف. و در مجموع 45000 اثر دریافت کرد.

میثم قدس پور گفت: 17 نفر در بخش حرفه ای و 30 نفر در بخش پویش عمومی انتخاب شدند و در پایان به بهترین بخش حرفه ای از سراسر کشور جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) یادآور شد: هشتمین جشنواره با 14 هزار و 500 اثر به میزبانی قزوین برگزار شد و تعداد آثار دریافتی بیش از سه برابر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا