ورزش

حضور دو ملی‌پوش در پرسپولیس قطعی شد/ خط میانی تیم ملی سرخ می‌شود! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از اردوی قطر باعث نقل و انتقالات دانشجویان شد. دراگان اسکاتلندی سوژه اصلی اهالی فوتبال باشید.

لژیون‌های تیم ملی ایران مانند سعید عزت الهی، با وجود پیشنهادات لیگ برتر ایران، همچنان مشتاق هستند تا در سال منتهی به جام جهانی 2022 قطر برای ادامه فوتبال خود به خارج از کشور بروند. این در حالی است که تعدادی از ملی پوشان نیز در لیگ داخلی مشتری دارند تا ستاره نقل و انتقالات تابستانی شوند.

حضور دو ملی پوش در پرسپولیس قطعی شد/ قرمز هافبک تیم ملی می شود!

میلاد سرلک با وجود پیشنهاد امارات با ماندن در پرسپولیس موافقت کرد. او نمی خواهد شرایط ایده آل خود را در بین شاگردان یحیی گل محمدی در فصل جام جهانی قطر از دست بدهد. از این رو او برای دو فصل آینده با پرسپولیس قرارداد می بندد.

همچنین سروش رفیعی هافبک سپاهان اصفهان در فصل گذشته تمام تلاش خود را برای بازگشت به پرسپولیس انجام داد و به او فرصت حضور در جمع را داد. سرخپوشان سرمایه در حال افزایش است.

سعید صادقی هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان علیرغم ارائه پیشنهادهای مالی سنگین از چند تیم لیگ برتری، اعلام کرد که دوست دارد در مسابقات قهرمانی خلیج فارس حضور پررنگی داشته باشد.

حضور دو ملی پوش در پرسپولیس قطعی شد/ قرمز هافبک تیم ملی می شود!

خط هافبک تیم ملی ایران با ادامه حضور وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک و سروش رفیعی در پرسپولیس کاملاً پرسپولیسی می شود و یحیی گل محمدی با بازیکنانی چون سیامک نعمتی، احسان پهلوان، کمال کامیابی نیا و امید باقی می ماند. علیشاه با چالش استفاده از تعداد زیادی هافبک در ترکیب اصلی روبرو شوید.

خبرگزاری آنلاین شبکه های اجتماعی دنبال کردن

دکمه بازگشت به بالا