ورزش

خوشحالی دل پیرو از درخواست‌ها برای حضور در یوونتوس

الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس از درخواست هواداران بیانکونری برای بازگشت به این باشگاه “شاد می شود”.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از فوتبال ایتالیا، الساندرو دل پیرو در آوریل سال گذشته برای اولین بار پس از بیش از 10 سال به ورزشگاه آلیانتس تورین بازگشت و از آن زمان شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی او شنیده می شود. با این حال، یوونتوس و دل پیرو از قبل احتمال بازگشت را رد کرده اند. با این حال، مهاجم اعتراف می کند که می خواهد خواسته های هواداران بیانکونری را بشنود.

الساندرو دل پیرو، مهاجم اخیر یوونتوس گفت: «خیلی خوشحالم که هواداران مرا فراموش نکردند و از من خواستند به باشگاه برگردم. من رابطه قوی با یوونتوس دارم و اعضای تیم را به خوبی می شناسم. من از کودکی یوونتوس را دوست داشتم. با این پیراهن تیم به هر چیزی که می خواستم رسیدم. من حتی با یوونتوس به سری B رسیدم و برنده مسابقه شدم.

دل پیرو همچنین از جیامپیرو بونی‌پارتی که یک سال پیش درگذشت، ادای احترام کرد و گفت: «نمی‌دانم می‌توانم چیز جدیدی بگویم یا نه. بونیپارتی رئیس بزرگی بود. اولین بار او را در اودینه دیدم.

دل پیرو متقاعد شده است که بازگشت پل پوگبا و روملو لوکاکو به سری آ به رشد و جذابیت لیگ ایتالیا کمک خواهد کرد. مهاجم بلژیکی در آستانه بازگشت به اینتر است و به نظر می رسد پوگبا در حال امضای قراردادی چهار ساله با یوونتوس است.

مهاجم سابق ایتالیایی در پایان گفت: فکر می کنم بازگشت بازیکنانی مانند لوکاکو و پوگبا جذابیت لیگ را افزایش می دهد و این به نفع تیم ها و شرایط لیگ ایتالیا است.

الساندرو دل پیرو اسطوره و نماد یوونتوس است. دل پیرو حتی زمانی که یوونتوس او را به دلیل رسوایی کالچو پولی در لیگ B در سال 2006 قرار داد، از ترک باشگاه خودداری کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا