ورزش

عنایتی در مسیر نکونام؟ – رویداد برتر

پس از اعلام خبر استعفای جواد نکونام از استقلال، سرمربی این باشگاه به سراغ چند گزینه داخلی دیگر رفت و مذاکرات را در این باره آغاز کرد.

یکی از این گزینه ها رضا عنایتی سرمربی تیم هواداری بود که در دفترش با مصطفی آجورلو صحبت کرد و برنامه هایش را تشریح کرد. عنایتی علیرغم اینکه شایعات در حال اتمام است، تنها گزینه داخلی استقلال نیست. با چند مربی ایرانی دیگر هم باشگاه برخورد می کند و حتی در مورد آنها صحبت شده است.

با تمام این تفاسیر از روز گذشته سیل پیام های جامعه هواداران به فضای مجازی سرازیر شده و قصد دارند این مربی جوان را از حضور در استقلال منصرف کنند. به همین دلیل عنایتی نیز مانند جواد نکونام که در این برهه با واکنش تند فضای مجازی ترجیح داد از آبی پوشی خودداری کند، ممکن است از تصمیم خود منصرف شود.

از سوی دیگر، علیرغم اینکه شایعاتی مبنی بر کناره گیری باشگاه استقلال از حضور یک مربی خارجی شنیده می شد، به دلیل بن بست مذاکرات با جواد نکونام، سران این باشگاه بار دیگر به دنبال فرصت های خارجی بیشتر بودند که خواسته اصلی از سوی باشگاه استقلال است. طرفداران. البته در کنار این فرصت ها، گابریل پین تمرکز ویژه ای نیز روی مدیریت باشگاه دارد و در حال بررسی واگذاری تمرینات به این مرد ایتالیایی هستند. محبوبیت پین در بین هواداران و اشراف تیم نکته مثبتی است که او را از سایر گزینه ها متمایز می کند.

از این رو یکی از موضوعات مورد بررسی بحث دستیاران پین در استقلال است و باید دید این قسمت از پرونده مربیگری آبی ها چگونه پیش خواهد رفت.

در هر صورت باید دید مدیران استقلال در نهایت چه مسیری را طی خواهند کرد و چه فرصت هایی را برای هدایت این تیم در اختیار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا