ورزش

فرنگی‌کاران کشورمان از امروز به میدان می‌روند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، 7 دمبل نخست رقابت های کشتی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رده بندی فدراسیون جهانی شب گذشته در آلماتی قرعه کشی شد و برنامه رقابت های کشتی کشورمان در مجارستان مشخص شد.

در گروه 9-55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تاجیک عزیزوف می رود و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برندگان لیگ فوتبال می رود. کشتی گیران هندی و قزاقستانی

در وزن 60- کیلوگرم 11 کشتی گیر، علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بهرام اف ازبکستان می رود. در این وزن پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده قرقیزستان و تاجیکستان می رود.

در وزن 67 پوند 10 کشتی گیر، میثم دلخانی پس از استراحت از دور نخست در دور دوم به مصاف تیم های قرقیزستان و قزاقستان می رود.

در وزن 87- کیلوگرم 11 کشتی گیر، رامین طاهری پس از استراحت در دور بعد با عزیز بکوف از قرقیزستان و در صورت پیروزی در دور بعد با ازبکستان رقابت می کند.

در گروه 9-9 پوندی مهدی فلاح پس از استراحت در دور اول به مصاف دادوف قزاق می رود و در صورت پیروزی، ازبک برنده در دور بعد با رستم آسوکولوف و سیف الله اف قزاق دیدار می کند.

در وزن 130 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کاجا از گرجستان می رود. در این وزن امین میرزازاده دیگر نماینده مجارستان پس از استراحت در دور دوم به مصاف ساتیس هند می رود. یوسفین و میرزازاده در صورت پیروزی در نیمه نهایی مقابل حریف خود باید برای فینال با یکدیگر مبارزه کنند.

مسابقات 72، 77 و 82 پوندی نیز فردا (جمعه) برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا