سلامت و دانشکسب و کار برتر

مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار داروها و درمان قرار دهید

در زمینه توسعه تاکسیهای آنلاین حتی همین امروز هم مقاومتهایی وجود دارد اما رشد فروش و خدمات آنلاین نیاز امروز جامعه است و دیر یا زود همانند سایر نقاط جهان جای خود را خواهد یافت. سال گذشته و پس از رشد پاندمی کرونا، وزارت بهداشت جلوی سایت هایی که خدمات تست را انجام می دادند گرفت، همچنین در زمستان سال گذشته موضوع فروش آنلاین دارو توسط اسنپ با مخالفت وزارت بهداشت مواجه شده بود. با این حال کمی بعد و براساس تصمیم کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی فعالیت اسنپ دکتر بلامانع اعلام شده و گفته شد این اپلیکیشن مجاز است با همکاری آزمایشگاه های فیزیکی، نقش تسهیل گری را در انجام آزمایش های کرونا داشته باشد و اقدام به انجام تست کرونا کند. چند روز پیش از آن نیز نامه ای از سوی وزارت بهداشت منتشر شده و در آن انجام تست کرونا در منزل برای استارت آپ های ایرانی فعال در حوزه پزشکی و سلامت ممنوع اعلام شده بود. برخورد بخش بهداشت و درمان با استارت آپ های این حوزه سال گذشته هم خبرساز شده بود.

داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان تهران با بهره گیری از مجرب ترین متخصصان دارویی و تغذیه، مشاوران حوزه زیبایی و همچنین به روزترین فناوری های روز دنیا و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، قصد دارد محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل های تغذیه ای را برای تمامی افراد خانواده، از هر سن و جنس و سلیقه ای، در هر نقطه از کشور تأمین کند. نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: «ممکن است برخی تجهیزات پزشکی با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده باشند یا اینکه هیات امنای ارزی حمایت اعتباری از واردات این نوع خاص از تجهیزات پزشکی را دارد و عملا واردات این تجهیزات با ارز دولتی و ارز ترجیحی صورت می گیرد که باید برای توزیع آن وزارت بهداشت کنترل و نظارت لازم را داشته باشد. این پرسش دوگانه جدیدی در فضای سیاست گذاری فروش دارو در کشور ایجاد کرده است. این تضاد دیدگاه در مورد فروش آنلاین در زمانی اتفاق می افتد که پیش از این وزارت بهداشت با برخی از دیگر جنبه های دیجیتالی شدن فرآیندهای پزشکی هم مخالفت کرده بود.

درحالی که سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت اعتقاد دارد مسیر فروش هرگونه داروهای بدون نیاز به نسخه پزشک و مکمل ها باید از طریق سنتی و داروخانه ها انجام گیرد برخی نمایندگان مجلس همسو با برخی مارکت پلیس ها و پلت فرم های فروش آنلاین معتقدند که مسیرهای سنتی فروش باید تغییر کند. او به خبرگزاری فارس گفت: دارو هایی که در فروشگاه های آنلاین کشورهای خارجی به فروش می رسد، داروهایی هستند که نیاز به تجویز نسخه پزشک نداشته و در حقیقت داروهای عمومی محسوب می شود، مثل قرص سرماخوردگی که البته خرید این دست داروها از فروشگاه های آنلاین هم مجاز است که ماهم می توانیم از این شیوه و ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در کشورمان استفاده کنیم. محمد پاکمهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در واکنش به صحبت های سخنگوی سازمان غذا و دارو مبنی بر ممنوعیت فروش غیردارویی در پلت فرم های آنلاین در گفت وگو با خبرگزاری مهر گفت که هیچ ممانعت قانونی برای فروش و عرضه کالاهای غیردارویی و تجهیزات پزشکی در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد و مردم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

کلیه استانداردها و دستورالعمل های مدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش نیز در اختیار مرجع صدور مجوز فعالیت پلت فرم های سلامت محور قرار می گیرد تا از این طریق به پلت فرم ها ابلاغ شود. هر محصول توضیحات کاملی داشته و به طور معمول تاریخ انقضای آنها در سایت درج شده تا مشتریان با اطلاعات بهتری نسبت به خرید خود اقدام کنند. به این ترتیب نامه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت به علت نقض قانون ابطال و اعلام شد پلت فرم های سلامت محور که دارای مجوز فعالیت از اتحادیه کسب وکارهای مجازی هستند می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. به همین علت بایستی به دنبال یک راه حل بهتری بود تا به اندام مورد پسند خود دست یافت. همچنین با ویژگی گزینه های اجتماعی می توانید به آنها کمک کنید تا با سایر شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. با ویژگی اشتراک خبرنامه ، مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار داروها و درمان قرار دهید. این در حالی است که شما به سادگی می توانید از موجودی داروخانه های آنلاین آگاه شوید و بدون دردسر و داشتن تجربه های منفی به سادگی هر چه تمام تر داروهای خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و آن ها را دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا