خبرهای کلی

چرا نگران استقلال هستیم؟ – رویداد برتر

عوامل باشگاه استقلال مدام با هواداران مصاحبه می کنند و به هواداران می گویند: «نگران نباشید!» اما شما نمی توانید نگران باشید، هزار و یک دلیل وجود دارد که اوضاع در این باشگاه خوب پیش نمی رود.» ببینیم بعدش چه می شود.

رویداد برتر به نقل از این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: بلاتکلیفی روزهای استقلال هواداران را به شدت نگران کرده است. از یک سو تماشاگران سقوط پرسپولیس و ستاره‌گیری همیشگی رقیب سنتی از سوی دیگر از انفعال و بی‌ثمری باشگاه محبوب خود لذت می‌برند.

استقلال برای مدت طولانی جانشین فرهاد مجیدی را انتخاب کرد. سرمربی جدید آبی ها ریکاردو ساپینتو پرتغالی است که به اینجا آمد و قراردادش را امضا کرد و در کمال تعجب به وطن بازگشت تا به مسائل شخصی رسیدگی کند! هنوز مشخص نیست که چنین سفری چقدر می تواند مهم و ضروری باشد. علاوه بر این سرمربی جدید استقلال در 10 سال گذشته کارنامه حرفه ای 13 تیم را تغییر داده و هرگز قرارداد خود را با هیچ باشگاهی تمدید نکرده است. اینها نگران کننده است و بیم آن می رود که حضور ساپینتو در استقلال زیاد دوام نیاورد.

از طرفی نگاه باشگاه به نقل و انتقالات هم عجیب است. حداقل تا دوشنبه شب تکلیف بازیکنانی مثل وریا غفوری و امیرحسین حسین زاده مشخص نبود. اولی اصرار دارد قراردادش را تمدید کند و باشگاه جلو نمی رود. دومی شامل یک بند طلاق 250000 دلاری در قرارداد او است که هر زمان که بخواهد می تواند آن را تسلیم کند. در مقابل استقلالی ها تا زمان نگارش این مطلب فقط سجاد شهباززاده را خریدند اما اخبار و عکس های این انتقال چندین بار ظاهر شد و شوخی هواداران و کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. اما خبر انتقال محمد دانشگر به سپاهان استقلالی ها را شوکه کرد. سپاهان که به گلسیانیت یک مدافع میانی برای پرسپولیس داده بود، در میان بی توجهی استقلالی ها، دانشگرت را خرید تا پست را بازگرداند. در واقع ضربات قرمزها به آبی ها می خورد! عوامل باشگاه استقلال مدام مصاحبه می کنند و به هواداران می گویند نگران نباشید! اما شما نمی توانید نگران باشید. هزار و یک دلیل وجود دارد که چرا اوضاع در این باشگاه خوب پیش نمی رود. -ببینم بعدش چی میشه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا