خبرهای کلی

کارهای خیر را باید فریاد زد؛اجازه بدهیم فرهنگ شود

خرابش نکنیم، اگر اتفاق خوبی بیفتد، در بوق و کرنا می کنیم تا منتشر شود، چند روز پیش خبری منتشر شد که مرا به فکر فرو برد: جلوگیری از اهدای عضو در ایران! به این دلیل که برنامه ای در ماه مبارک رمضان پخش شد. در آن نمایش، بسیاری گفتند که از کما به زندگی بازگشته اند و اکنون می توانند یک زندگی بسیار عادی داشته باشند. کما را گیج می کند و از افت شدید آمار رضایت خانواده برای اهدای عضو رنج می برد.
به همین دلیل است که می گویم کار خوب را باید فریاد زد، خیلی ها هستند مثل علی دایی، فرهاد مجیدی، خداداد عزیزی، مهدی طارمی، سردار آزمون و… که در کارشان خوب هستند. اینها را گفتم که به اینجا برسم. یکی از ویدیوهای آمار کوتاه عروسی خود را در فضای مجازی ببینید چند نفر بعد از انتشار می دانستند که کل هزینه این عروسی کمتر از 50 میلیون تومان بوده و تمام هزینه ها توسط سردار آزمون پرداخت شده است؟
اینها فقط چهره های محبوبی هستند و وقتی کار خوبی می کنند و یکی از دوستانشان به گوش یکی از دوستانشان می رسد، خیلی زود رسانه ها می شوند، ساندویچ درست می کنند و با موتور خود بین سازمان های کمک رسان توزیع می کنند، یکی دیگر هم می آورد. زندگی سگ ها، آب معدنی پخش شده و چیزهایی از این قبیل گره از کار مخلوق خدا باز می کند، نگران نباشید، ما هستیم. ارزش دنیا رو داره حرف بزن و حرف بزن تا تبدیل به فرهنگی شود که همه جا کمک به گوش برسد، هستند کسانی که بی توقع می گویند این آقا، حساب این خانم و حساب فلانی با من است.

251 251

دکمه بازگشت به بالا