ورزش

کمیته ملی المپیک پاسخ دهد که چگونه به بی‌قانونی تن داده است/ مجلس با 50 امضا تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری را دنبال می‌کند

محمد اسد مسجدی در گفتگو با رویداد برتر

کمیته ملی المپیک به یک پرونده غیرقانونی پاسخ داد/ مجلس با 50 امضا فدراسیون سوارکاری را بررسی کرد

یکی از کاندیدای تایید صلاحیت شده انجمن سوارکاری گفت: انتخابات انجمن سوارکاری غیرقانونی است و کمیته ملی المپیک باید پاسخگوی غیرقانونی شدن آن باشد.

انتخابات فدراسیون سوارکاری باید روز شنبه 21 خرداد برگزار می شد اما 30 خرداد دقیقا یک روز قبل از تاریخ اعلام شده برگزار می شد. با اعلام وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی آن را به روز سه شنبه 29 خردادماه موکول کرد.

مسائل مجمع دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی علت تاخیر 10 روزه را بررسی کرده و از بررسی شکایات دریافتی برخی از نامزدهای ریاست فدرال خبر داده است، اما مجمع انتخاباتی فدرال اسب سواری با این وجود مورد بررسی قرار گرفته است. علیرغم اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان در 21 ژوئن به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

محمد اسد مسجدی کاندیدای تایید صلاحیت شده در انتخابات فدرال سوارکاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری رویداد برتر گفت: من به عنوان یکی از کاندیداهای مورد تایید وزارت ورزش در این مجمع حضور نداشتم زیرا از طریق وزارتخانه مطلع شدم که این تاریخ به 31 خرداد موکول شده است. جلسه دیروز بیشتر یک نمایش و نمایش مضحک از طرف انجمن سوارکاری بود که من اصلا قبول ندارم و در این خصوص به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و به شما اطمینان می دهم که به شکایت بیشتر رسیدگی خواهم کرد. تمام شده است

او اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی با بیش از 50 امضا در صدد جمع آوری این بازی مضحک برای تحقیق و تفحص از اتحاد سوارکاری است. نمی دانم واقعا کمیته ملی المپیک چه واکنشی به این بی قانونی و این بی قانونی نشان داد.

مسجدی خاطرنشان کرد: آیا وزارت ورزش و جوانان تاریخ جدیدی را اعلام کرده است، آیا انجمن می تواند به ابتکار خود چنین مجمع غیرقانونی را راه اندازی کند؟ نماینده ای از وزارتخانه رئیس مجمع است و دوستان ظاهرا فراموش کرده اند و من هم به وزارت ورزش و جوانان گفتم تبانی بوده است.

وی در پایان با اشاره به مشارکت مستقیم کمیته ملی المپیک در اجرای این مجمع گفت: این انجمن به دلیل غیرقانونی بودن راه به جایی نمی برد و اگر هم هست باید پرچم عزاداری ورزش ایران بالا باشد. من همیشه به صالحی امیری ارادت خاصی داشته ام، اما واقعاً نمی دانم بر چه اساسی از چنین بی قانونی توسط کمیته ای که باید نقش نظارتی بر انجمن ها داشته باشد، حمایت کرده است.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا