ورزش

گزینه خارجی یا ایرانی؟/ جانشین نویدکیا باید مربی بزرگ و باتجربه‌ای باشد

بازیکن سابق سپاهان گفت: سرمربی میزبان در اصفهان استرس و فشار زیادی را روی این تیم خواهد دید و به تجربه زیادی نیاز دارد.

فرشید طالبی در گفت وگو با رویداد برتر، درباره جدایی محرم نویدکیا از سپاهان گفت: از سوی دیگر خبر جدایی محمدرضا ساکت را شنیده ایم اما چیزی مشخص نیست. ساکت همیشه طرفدار نویدکیا بوده و این تاثیر خودش را دارد. در شرایط فعلی باید بگویم عدم تجربه و ترس از آینده شاید یکی از دلایل این جدایی باشد. اگر نویدکیا امسال بماند باید قهرمان شود و برای هر مربی در هر پستی خطرناک است.

وی ادامه داد: قطعا تصمیم نویدکیا پس از رایزنی عالی گرفته شد چرا که سال آینده سخت تر از دو سال گذشته بود. ما نمی خواهیم شما تصمیم بگیرید زیرا مربیگری جسارت زیادی می خواهد. سپاهان در دو سال اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و این تیم تنها به دلیل نداشتن تجربه موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. شاید او می توانست گام مثبتی به سمت لیگ بردارد و اگر اختلافات را تحمل می کرد، شاید بهتر بود که می ماند، اما به هر حال ما در جای خود نیستیم.

این بازیکن سابق درباره فرصت های هدایت سپاهان و انتخاب مربی داخلی و خارجی گفت: همه چیز به تفکرات باشگاه برمی گردد. ذهنیت باشگاه در انتخاب سرمربی جدید مشخص می شود. هر مربی ای که وارد ساختار سپاهان می شود نیاز به زمان دارد. یک مربی داخلی استرس و فشار زیادی را می بیند و تجربه زیادی دارد. مربی خارجی هم باید رزومه خیلی خوبی داشته باشد و البته نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: به نظرم مربی بزرگ باید در سپاهان حضور داشته باشد. به هر حال مربی خارجی نیاز به زمان دارد. سپاهان هر کاری می خواهد بکند باید زودتر نتیجه بگیرد و وقت تلف نکند. صبر هواداران تمام شده و هر اتفاقی بیفتد تیم باید به لیگ برود. انتظارات هواداران به حق است زیرا پس از سه سال گذراندن و برنامه ریزی برای امسال، هدفی جز پیروزی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا