هنر و فرهنگکسب و کار برتر

5 مهارت هنری که باید امسال یاد بگیرید (دوران بعد کرونا)

نحوه شبکه سازی

شبکه سازی رپ بدی می گیرد. مردم آن را لوس، جعلی یا حتی دستکاری می‌نامند. اما اگر این کار را به روشی معتبر انجام دهید، می تواند انواع درهایی را که مهارت خالص نمی تواند باز کند. به علاوه، روابطی که در شبکه ایجاد می کنید می تواند زندگی شما را غنی کند و به دوستی هایی منجر شود که فراتر از محل کار است. آموزش وردپرس

در واقع، ما ترجیح می دهیم آن را نه به عنوان شبکه سازی، بلکه به عنوان دوست یابی (با تشکر از استفان وارلی برای این ایده) در نظر بگیریم. بسیاری از آن ها دوستانی خواهند بود که علایق حرفه ای شما را به اشتراک می گذارند و حتی می توانند به پیشرفت شغلی شما کمک کنند. اما تمرکز اول بر روی ارتباطات است، بعداً بر مزایای حرفه ای.

چگونه حرفه ای لباس بپوشیم

من 13 سال اول تحصیلم را در مدارس خصوصی با قوانین پوشش سخت گذراندم. این خستگی تصمیم‌گیری را کاهش داد (من هرگز مجبور نشدم به این فکر کنم که قرار است چه بپوشم)، اما همچنین به این معنی بود که تا زمانی که در دانشگاه بودم یاد نگرفتم چگونه لباس‌های باکیفیت بخرم و لباس‌ها را کنار هم بچینم.

واقعیت تاسف بار این است که مردم به آنچه می پوشید توجه می کنند و بر اساس آن قضاوت می کنند. بنابراین می‌توانید تمام تلاش خود را بکنید تا طوری لباس بپوشید که تصوری که می‌خواهید به شما بدهد.

نحوه نواختن یک ساز

برخی افراد استدلال می کنند که این یک مهارت “ضروری” نیست، اما من مخالفم. در حالی که ممکن است هرگز به صورت حرفه ای ننوازید، پخش موسیقی همچنان مزایایی دارد. آرامش بخش، چالش برانگیز و سرگرم کننده است. و در مورد نحوه یادگیری (و تمرین) مهارت های جدید چیزهای زیادی به شما می آموزد.

برای ما که تمام روز با کامپیوتر کار می کنیم، نواختن یک ساز نیز به شکلی تازه آنالوگ، فیزیکی و قطع ارتباط است. درست مانند ورزش، به شما یادآوری می کند که شما یک موجود فیزیکی هستید که در فضا وجود دارد، نه یک ذهن انتزاعی.

من نمی توانم منابع خاصی برای یادگیری به شما بدهم، زیرا این به ساز و دانش کلی موسیقی شما بستگی دارد. اما یوتیوب قطعا جایی برای شروع است. اگر توانایی مالی دارید، من همچنین شما را تشویق می‌کنم که چند درس با یک معلم بخوانید تا بتوانید تکنیک‌های مناسب را یاد بگیرید و از عادت‌های بد دوری کنید.

چگونه به یک زبان جدید صحبت کنیم

اگر تنها تجربیات شما از یادگیری زبان در دبیرستان یا کالج بوده است، ممکن است به اشتباه فکر کنید که برای یادگیری یک زبان جدید در بزرگسالی «بسیار پیر» یا «به اندازه کافی باهوش نیستید».

با این حال، من شما را به زیر سوال بردن این مفروضات دعوت می کنم. شما کاملاً می توانید یاد بگیرید که زبان های جدید را روان صحبت کنید، و می توانید این کار را در زمان کمتر (و با هزینه کمتر) از آنچه فکر می کنید انجام دهید.

برای شروع، باید زبانی را انتخاب کنید. در حالی که می‌توانید زبانی را بر اساس «مفید بودن» آن انتخاب کنید (مانند یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل)، بهتر است زبانی را انتخاب کنید که احساس می‌کنید با آن ارتباط دارید و به آن علاقه دارید.

این می تواند به معنای یادگیری زبانی باشد که اجداد شما صحبت می کردند، زبانی که دوستان یا اعضای خانواده شما به آن صحبت می کنند، یا زبان کشوری که همیشه می خواستید به آن سفر کنید. به احتمال زیاد به زبانی که به آن اهمیت می دهید پایبند هستید تا زبانی که احساس می کنید موظف به یادگیری آن هستید.

نحوه ساخت و استفاده از صفحات گسترده

صفحات گسترده برای ترساندن من استفاده می شد. تصور می‌کردم برای استفاده از آن‌ها به یک نوع دانش پیشرفته ریاضی یا برنامه‌نویسی نیاز دارم، و هرگز به ایجاد دانش خودم فکر نکردم.

با این حال، وقتی یاد گرفتم چگونه از صفحات گسترده استفاده کنم، متوجه شدم که نمی توانم بدون آنها زندگی کنم. آنها ابزاری عالی برای سازماندهی اطلاعات، خودکارسازی محاسبات و حتی تصمیم گیری مبتنی بر داده هستند. من از آنها برای برنامه ریزی سفرهای پیچیده، مدیریت امور مالی شخصی و پیگیری پروژه های خاص در محل کار استفاده می کنم.

برای شروع یادگیری، من شما را تشویق می‌کنم پروژه‌ای را بیابید که یک صفحه گسترده می‌تواند به شما در سازماندهی آن کمک کند. ساختن چیزی برای مدل سازی هزینه ها و بودجه شما شروع خوبی است.

چگونه قهوه (یا چای) خوب درست کنیم

ما در اینجا در کالج اینفو گیک کافئین می نوشیم و اگر تمام قهوه خود را از استارباکس بخریم، این عادت بسیار گران می شود. خوشبختانه، ما یاد گرفته‌ایم که چگونه نوشیدنی‌های کافئین‌دار عالی در خانه درست کنیم، و شما هم می‌توانید.

برای قهوه، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که دانه های تازه برشته شده را بخرید و خودتان آنها را آسیاب کنید. آنها نباید شیک باشند؛ ما مقدار زیادی لوبیا فله از Costco می نوشیم و طعم خوبی دارند.

اما آسیاب قهوه تازه تفاوت زیادی در طعم ایجاد می کند (این آسیاب دستی گزینه ای مقرون به صرفه و با کیفیت است). اگر می‌خواهید قهوه‌ای شیک‌تر و تک فنجانی درست کنید، یک Aeropress تهیه کنید. بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

درست کردن چای عالی در خانه حتی ساده تر است. چای برگ شل و نوعی دم نوش بخرید و آماده هستید. اگر از انتظار برای جوشیدن آب روی اجاق گاز خسته شده اید، یک کتری برقی تهیه کنید.

دکمه بازگشت به بالا