خارجی

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. هزاران وسیله نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مرکز مهران، مهمانسرای، دیدار اساتید و کارکنان و اقامت در زمین صفر مرزی پایانه مرزی مهران است، بر بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. به خصوص در ایام اربعین

مهران آماده میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام ایلام و اربعین مهران به عنوان دروازه ورود به آستان عظمت و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی با تمامی امکانات در اختیار شما زائران اربعین می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با چشم انداز طولانی استاندار سخت کوش ایلام و سایر نهادها و ادارات قرار دارد. نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر می شود.

مهران آماده میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین با سایر سازمان ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: دکتر طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربعین به عنوان یک دانشگاه انقلابی در راستای حل مشکلات تاکید می کند. مشکل در استان ایلام

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و توسعه این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای از زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: رهبری انقلابی دکتر تهرانچی موجب تحول و تأسیس دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران میزبان زائران میلیونی است در حالی که همه سر کار می آیند و مردم ایلام و مهران اربعین امسال است.

وی بیان کرد: مطمئنم دکتر تهرانچی و رهبری جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی یار و یاور استان ایلام در ایام اربعین خواهند بود.

مهران آماده میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده آماده می شود

فرماندار مهران نیز گفت: با تلاش های صورت گرفته دو جلسه ستاد اربعین کشور نیز در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و با توجه به تعداد زائران این امر سال و خدمات، ما خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهیم کرد.”

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری دارد و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را برای خدمت رسانی به زوار ارسال می کند.

وی بیان کرد: زمینه لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه توسعه شهرستان، پژوهشی و برنامه ریزان علمی فراهم است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای همه فعالیت ها و اقدامات باید پیوندهای علمی و فرهنگی مشخص شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا