جامعه

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان بر مبنای ظرفیت‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تنگستان، احمد لطفی در دیدار با مجتبی حکیم زاده رئیس گروه (اهرم) دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان با اشاره به توسعه شرکت های دانش بنیان، فرهنگ کارآفرینی گفت: و به دلیل ظرفیت های خوب موجود در منابع انسانی، امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، مسئولیت فعالیت های حرفه ای بر عهده نسل جوان به ویژه دانشجویان است. شرکت های مستقر باید با توجه به اقلیم جغرافیایی و ظرفیت های شهرستان و استان مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از فرزندان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش تاثیرگذاری داشت. خدمات ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خدمات خوب و قابل توجهی است که می توان از آن به عنوان نمونه بارز تسهیل و دسترسی آسان متقاضیان تحصیلات دانشگاهی در اقصی نقاط کشور نام برد. در ادامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است این دانشگاه وظایف ویژه جدیدی از جمله ارتقای سطح آگاهی شرکت های دانش بنیان و مسائل فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس‌نماینده دولت تنگستان گفت: البته این بدان معنا نیست که دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه‌ها کار نکرده است و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده‌اند. اما با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال و نیز اهمیت ویژه مسائل فرهنگی با توجه به هجمه های دشمن، تلاش مجاهدین و اقدام جهادی در این زمینه ضروری است. این رابطه توجه. با توجه به امکانات دانشجویان و اساتید دانشگاه، نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر پررنگتر باشد.

لطفی اضافه کرد: نباید تنها به برنامه های سازمانی و اعلام شده در حوزه فرهنگی و دانشگاه بسنده کنیم و نقش دانشگاه فراتر از دانشگاه است و معمولاً در این حوزه است که می توان از ثروتمندان و ثروتمندان استفاده کرد. خوب از ظرفیت های خانواده ها، بسیج و هیئت های مذهبی و دستگاه های فرهنگی استفاده می کنند.

نقش دانشگاه آزاد در توسعه شهر تنگستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) همچنین گفت: در دوره مدیریت جدید واحد دانشگاهی تصمیم داریم با تکیه بر ظرفیت های انسانی، منابع و امکانات موجود در توسعه شهرستان نقش آفرینی کنیم. .

مجتبی حکیم زاده ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) دارای اساتید و مدرسین و همچنین نیروی انسانی است که همگی دارای مقاطع فوق لیسانس و دکتری و همچنین دانشجویان مستعد و توانمند و سخت افزار هستند. -آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز اتاق جلسات می تواند به عنوان یکی از موتورهای محرک توسعه شهرستان ایفای نقش کند، ما این را به عنوان یکی از ماموریت های اصلی خود که رایزنی و گفتگو با مسئولان شهری و استانی است تعریف کرده ایم. به این منظور.

وی بیان کرد: مجموعه تنگستان دانشگاه آزاد اسلامی با شناخت رهبری و درک نیاز کنونی جامعه در تلاش است تا در راستای حمایت و حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان به صورت جهادی وارد عرصه عمل شود. با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان، امام جمعه اهرم، جانشین فرماندهی و پژوهشی سپاه امام علی (ع)، شهردار اهرم در سطح استان و شهرستان برگزار شد. حضور فعال در رویداد ملی عصر امید و عقد قرارداد با برخی شرکت ها و سرمایه گذاران برای تجاری سازی ایده های دانش بنیان واحد دانشگاهی از جمله اقداماتی بود که در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان انجام شد.

رئیس گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان توجه جدی و اصولی به مسائل فرهنگی و تأثیرگذاری بر شهر را از رسالت های اصلی این واحد دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: بدون شک با توجه به علمی و فرهنگی بودن دانشگاه، توجه جدی و اصولی به مسائل فرهنگی و تأثیرگذاری بر شهر را از جمله وظایف اصلی این واحد دانشگاهی برشمرد. نهاد و با توجه به بیانیه نقش تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، مصمم هستیم با بهره گیری از تمامی ظرفیت های درون دانشگاهی و شهرستانی در این زمینه گام های اصولی و اقدامات موثری برداشته و واحد تنگستان اقدامی انجام دهد. نقش. به عنوان یکی از مراکز ثقل و نفوذ فضای فرهنگی.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا