استان ها

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان زمین‌شناسی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برای مشارکت، تبادل نظر و بهره مندی از خدمات متقابل علمی، پژوهشی و فنی، تفاهم نامه ای با سازمان زمین شناسی کشور امضا کرد. تخصص در توسعه اکتشافات زمین شناسی و معدنی با سازمان تحقیقات زمین شناسی و مواد معدنی. این تفاهم نامه توسط دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس دانشگاه، محسن مرادی و علیرضا شهیدی، رئیس این سازمان به مدت پنج سال امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان زمین شناسی و تحقیقات معدنی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در اجرای طرح های تحقیقاتی و کاربردی مشترک، در استفاده متقابل از توانمندی های علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر، بهینه است. استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی طرفین در راستای اجرای برنامه ها و پروژه های همکاری علوم زمین و اکتشاف.

تحقیقات و تحقیقات کاربردی پروژه های تحقیقاتی معدنی و زمین شناسی مورد نیاز سازمان به ویژه با استفاده از تحقیقات یکپارچه کارآمد (سامانه نظارت دانشگاهی) شبکه های دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد بستر مناسب، مهارت ها و ظرفیت پارک علم و فناوری، مراکز و شرکت های نوآوری، دانش بنیان متناسب با فعالیت پژوهشی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری مشترک با دانشگاه در زمینه پروژه ها و پشتیبانی علمی از پایان نامه های دیپلم در موضوعات مرتبط با سازمان. فعالیت ها. همکاری در این تفاهم نامه

انتهای پیام/4078/4121/

دکمه بازگشت به بالا