خبرهای کلی

رفتارهای اخیر صداوسیما، توطئه یا بی‌سلیقی؟!

به نظر می رسد توطئه ای در این بین شکل گرفته است. کسانی که سعی می کنند جامعه را از مبانی فرهنگی و حتی مذهبی دور کنند، بهترین روش نفوذ و توطئه را برگزیده اند.
نمی دانم توطئه است یا بد سلیقه، اما در شرایط کنونی صداوسیما در پایین ترین مرحله خود قرار دارد و حجم مخاطب، طبیعی است که صداوسیما اگر به فکر فرهنگ کشور هستند، باید همه عوامل اضافی را حذف کنند. توسط خودش. لازم به ذکر است که زمانی که تلگرام بسته شد، برخی تصور می کردند که مردم وارد برنامه سروش می شوند و از آن به عنوان جایگزین داخلی استفاده می کنند.
صداوسیما هم در این زمینه پول زیادی وام گرفت تا از پلتفرم های خارجی به سایت داخلی بیاید، اما وقتی جامعه به این سایت آمد، بعد از مدتی مشخص شد که زیرساخت های این پلتفرم به قدری ضعیف است که همه به سراغ پلتفرم های خارجی رفتند. . این کارها را برای به دست آوردن منابع و تخریب فرهنگ داخلی انجام می دهند.

نکته بعدی این است که صداوسیما باید تمام تلاش خود را برای واردات فیلم های داخلی و پخش آنها و همچنین امضای قرارداد برای حمایت از آنها و تقویت آثار داخلی به کار گیرد، اما در صداویما موجی از سانسور وجود دارد که برخی حتی در برنامه های داخلی می گویند. می تواند اعمال شود؛ به عنوان مثال به ماجرای حذف نام واریا از برنامه خندوانه نگاه می کنیم و معلوم می شود در صدا و سیما چنان حال و هوای وجود دارد که برگزارکنندگان یک برنامه فکر می کنند باید خود را جلوی رادیو سانسور کنند. .

بالاخره نمایش داخلی در داخل کشور است و امکان تهاجم امنیتی و فرهنگی وجود ندارد اما با این اقدامات مخاطب خود را از دست می دهید. فکر می کنم هنوز تصور می کنند که می توانند قبل از دنیای ما فضای ارتباطی در جامعه ایجاد کنند، در حالی که نه خودشان، نه فرزندانشان، بلکه نوه هایشان ارتباطشان را با سیستم های بیرونی تنظیم می کنند. متأسفانه دلسوزی نسبت به نسل جوان و فرهنگ جامعه در آنها وجود ندارد.

* منتشر شده در کانال نویسنده

دکمه بازگشت به بالا