ورزش

زنان پینگ‌پنگ ایران قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی را تکرار می‌کنند؟

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان برای تکرار قهرمانی در مسابقات کشورهای اسلامی با مشکل مواجه شد و گفت: رقبای اصلی ما در مسابقات بین المللی شرکت می کنند و حتی 60 تا 100 رتبه در رده بندی ارتقا پیدا کردند اما موفق شدند. موفق نشدن او به خاطر شرایط ما به هر مسابقه ای اعزام می شد. .

به گزارش رویداد برتر، بازی های کشورهای اسلامی از 26 مردادماه در قونیه برگزار می شود. تیم تنیس روی میز بانوان ایران متشکل از ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو در این مسابقات حضور دارند و به صورت تیمی و انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم تنیس روی میز ایران در گفت وگو با رویداد برتر، به وضعیت آمادگی این تیم قبل از اعزام به مسابقات اشاره کرد و اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی به ترتیب از دوم مرداد ماه آغاز شد. تا 12 آگوست که تیم به ترکیه اعزام می شود ادامه دارد. ، ادامه می دهد. شرایط آماده سازی نسبتا خوب است، البته من صددرصد راضی نیستم و هنوز به اوج آمادگی نرسیده ایم. زمان زیادی نداریم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. امیدوارم بازیکنان نزدیک مسابقات به اوج آمادگی خود برسند.

وی در خصوص حریفان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: در این دیدارها در دور آخر به مقام قهرمانی رسیدیم اما امسال تعداد تیم ها افزایش یافته است. 13 تیم حضور دارند که ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، مالزی، ترکیه و آذربایجان رقبای اصلی ما هستند که همیشه با آنها برد و باخت داشته ایم. من این کشورها را تماشا می کنم. آنها در مسابقات بین المللی شرکت می کنند و حتی 60 تا 100 پله رتبه خود را ارتقا می دهند اما به دلیل شرایط ما را به هیچ مسابقه ای نفرستادند. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و امیدواریم موقعیت خود را حفظ کنیم یا یکی از سکوها را ایمن کنیم.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس سوارکاری و تمرینات شانسی برای حفظ قهرمانی داریم، گفت: باید واقع بین باشیم و به همه سوارکاران خود احترام بگذاریم. تمرین هم می کنند. شرایط مالی انجمن هم سخت است، اردوهای زیادی نداشتیم و شرایطمان هم سخت بود، اما آرزو و چشم انداز ما کسب مقام اول است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا