خبرهای کلی

ضرورت عدم مداخله مردم در زیستگاه حیوانات/کوهنوردان احتیاط کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن قاسم پور پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با استناد به تصاویری از یک خرس قهوه ای و توله هایش در کوه های سبلان، گفت: مردم در زندگی این حیوانات دخالت نکنند و از ماندن در زیستگاه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه فیلم های منتشر شده نگرانی فعالان محیط زیست و حیات وحش را برانگیخته است، گفت: ضبط عکس و فیلم از حیوانات یا توله های آنها نه فنی است و نه از نظر زیست محیطی تایید شده است.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: مسافران، کوهنوردان و گردشگران در هنگام حضور در طبیعت از دست دادن و غذا دادن به حیوانات وحشی خودداری کنند زیرا برای محافظت از توله ها و توله ها باعث ایجاد مشکل و افزایش احتمال حمله حیوانات می شود. اجتناب از خطر توسط خودتان

قاسم پور گفت: یگان پدافند شهرستان مشگین شهر و تیم های پشتیبانی از جمله کارشناسان و گروه های زیست محیطی ممنوع کردن از مرکز استان و مسئولان منطقه شبانه روز و به طور مستمر برای حفاظت از حیات وحش منطقه حضور دارند و مردم نیز باید در حفظ حیات وحش و محیط زیست همکاری کنند. خانم ها وجود دارد.

وی ادامه داد: آموزش های حضوری در راستای فرهنگ سازی، پیگیری با مسئولان در مدیریت پسماند پناهگاه ها و جمع آوری و حمل زباله به محل دفن، کمک به فعالان و دوستداران محیط زیست در فرهنگ سازی و تبیین مشکل. برای کوهنوردان یک بنر درست کنید. پخش خبری و بسته های آموزشی و تبلیغاتی از جمله اقدامات این اداره کل برای حفاظت از محیط زیست است.

دکمه بازگشت به بالا