استان ها

عملیات ساخت ۲۴۰واحد مسکن ملی در آبیک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از قزوین؛ حامد فتوحی فرماندار آبیک در مراسم کلنگ زنی ساخت 240 واحد مسکن ملی با اشاره به اینکه حدود 5 هزار و 345 نفر از مردم شهر آبیک در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: 991 نفر مشمول و واجد شرایط شدند. برای مسکن ملی که از این تعداد 416 نفر حساب باز کردند و پرداخت اولیه را انجام دادند، بقیه متقاضیان در صورت واریز وجه در ردیف افتتاح کننده حساب قرار می گیرند.

وی افزود: در شهر آبیک مساحتی حدود یک هکتار برای ساخت یک ساختمان ملی مسکونی در نظر گرفته شده است که در آن 240 آپارتمان ساخته می شود که از این تعداد 12 بلوک و هر بلوک پنج طبقه است. هر طبقه چهار واحد با انباری و پارکینگ اختصاصی. هر واحد تقریباً 105 متر مربع است.

این مقام مسئول ساخت 240 واحد مسکن ملی در شهرستان آبیک، بنیاد مسکن و نقشه آن را در زمره نقشه های خوب مسکن ملی قرار داد و گفت: مراحل آماده سازی و تسطیح ساخت و ساز و همچنین مجوز اولیه انجام شده است. تکمیل شد. ، کارگاه تجهیز شده است و پیمانکار پروژه یکی از پیمانکاران فنی موترح و امین است که معتقدیم با پیگیری های لازم، اجرای این امور تسریع شده است.

فتوحی با بیان اینکه زمین تعیین شده برای اجرای مسکن ملی در شهرستان آبیک در موقعیت مناسبی قرار دارد و خدمات نیز در کنار آن قرار دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه تحقق نهضت ملی مسکن یکی از مواردی است که اهداف دولت سیزدهم، از تجربیات قبلی در مسکن آنلاین استفاده خواهیم کرد و نواقص موجود در ساخت مسکن ملی را اصلاح خواهیم کرد.

فرماندار آبیک با اشاره به اینکه واحدهای مسکن ملی شهرستان آبیک بین 18 تا 24 ماه ساخته می شود، تصریح کرد: از یک ماه گذشته پیگیری ها برای بررسی تمامی ابعاد اجرای نهضت ملی مسکن در آبیک آغاز شده است. شهر و بازدیدهای لازم را با مسئولین استانی و شهرستانی تا اتمام کار انجام داد.

46

دکمه بازگشت به بالا