خبرهای کلی

مخبری که شبیه احمدی نژاد است!

آقای معاون اول رئیس جمهور سلام. مصاحبه دیشب مهدی طارمی با عادل فردوسی پور را حتما دیده اید. مهدی در بخشی از این گفتگو گفت: قبل از اردوی قطر، پسر آقای مخبر به اردو آمد و به ما گفت که با آقای مخبر ملاقات کنیم، زیرا ایشان به بچه ها قول داده بودند که بعد از بازی عراق گواهینامه ماشین بگیرند. اتاق پرو.”

با وعده های توخالی برگرد. همه چیز در رختکن اتفاق افتاد و به گفته طارمی، مشخصاً در آنجا وعده ها داده شده بود، در واقع او در این میانه صحبت هایی از پسر آقای مهدی مخبر هم داشت و علاوه بر اینکه فرزند معاون اول رئیس جمهور است آیا پسر آقای مخبر جایگاه دیگری برای رفتن به اردوی منتخب دارد؟

آقای معاون اول رئیس جمهور چند سال پیش محمود احمدی نژاد همان کاری را که قول داده بود انجام داد. آن زمان وضعیت اقتصادی مردم بهتر بود، البته انتقاد هم مثل همیشه بود، چرا باید اینقدر رانت بدهید؟ اما حالا چی؟

مردم استخوان مرغ می خورند تا طعم آن را بچشند.خیلی ها منتظر پرداخت یارانه هستند و خیلی ها حتی نمی دانند گوشت چیست چه برسد به خرید! الان و در این شرایط که کشور از هر طرف دچار مشکل شده، تحریم ها کمر ملت را شکسته و نان کارت شده است! این وعده ها و رویاها چه مشکلاتی را حل می کند؟

در آن زمان کیف کدام خلیفه به شهروندان ترانسفر خودرو می دهد؟ اصلا چرا باید این اتفاق بیفتد؟ در این شرایط حتی نباید فکر کرد که قول دادن و در نهایت وفای به آن چه؟ یواش یواش معاون اول اینها خیلی درد دارند و سرخ می شوند و به صورتشان می زنند.

256 256

دکمه بازگشت به بالا