استان ها

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور: بیش از ۷هزار مسکن خیرساز در کشوردر حال ساخت است

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز کشور: بیش از 7 هزار آپارتمان خیریه در کشور در حال ساخت است.

مجمع خیرین مسکن ساز در سال های اخیر با موفقیت در پروژه های مختلف مشارکت داشته و نزدیک به 21 هزار آپارتمان را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده است و در حال حاضر حدود هفت هزار آپارتمان در سراسر کشور در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری بارنا از اردستانفرهاد خاکی پور ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه مسکن خیرساز اردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

در بازدید از پروژه های خیریه مسکن در شهرهای استان اصفهان، اردستان در بین این پروژه ها در سطح کشور قرار گرفت.

وی بیان کرد: استان اصفهان از جمله استان هایی است که تقریباً در همه شهرستان ها تعاونی های خیریه مسکن ایجاد شده و فعالیت های خوبی در این زمینه انجام داده اند و علاوه بر فعالیت این خیرین، در ساخت مسکن نیز پیشرفت خوبی حاصل شده است. در حوزه سلامت و مدرسه سازی و کمیته امداد نیز جزو جوامع هدف است که در این حوزه و در اردستان کارهای خوبی انجام داده اند و کمک خوبی خواهند کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز کشور گفت: طرح خوب اردستان با همکاری خیرین و منابع شناسایی شده تاکنون محقق شد و تلاش می کنیم حداقل هزینه ها و حداکثر کیفیت پروژه را تضمین کنیم. برای جامعه هدف و با مشارکت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین.» مانند مصالح و تکنیک های این پروژه و سایر پروژه های ما تکمیل خواهد شد

وی بیان کرد: مجمع خیرین مسکن ساز در سال های اخیر در طرح های مختلف مشارکت موفقی داشته و نزدیک به 21 هزار آپارتمان را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده است که در حال حاضر حدود 7 هزار آپارتمان در سراسر کشور با همکاری سایر دستگاه ها در حال ساخت است. مانند سازمان بهزیستی، بنیاد مصطفان و بنیاد مسکن بیش از 14 هزار و 300 آپارتمان برای خانواده های بالای دو معلول در سطح مسکن شهری و روستایی فراهم کرده اند که منابع آن توسط بهزیستی، بنیاد مصطفان و بنیاد مسکن تامین می شود. بخشی از این امر توسط رهبری حضرت امام تأمین شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا