خبرهای کلی

مسئولان شهرستان گناوه پروژه‌های هفته دولت را آماده کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمد تقی سافاری صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به پیام های دریافتی از نه سخنوری امام علی (THE) وی در خصوص مدیریت گفت: به جای افزایش تعداد وظایف باید به تداوم صحیح آنها فکر کرد و به کارایی وظایف توجه کرد.

فرماندار گناوه افزود: برای رسیدن به اهداف و مناصب عالی تلاش زیادی می طلبد، مسئولان باید با همت و اراده قوی کار بزرگی را که در خدمت مردم است انجام دهند و برای انجام وظیفه، انجام وظیفه تلاش کنند. ، و نیازهای مردم را برآورده کند.و مدتها به این سمت نگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد که امام علی (ع)THE) از سختی سختی ها نباید ترسید، گفت: از دشمن نترسید، مثل تار عنکبوت هستند و هر که بترسد شکننده می شود، پس باید به گشایش آن امیدوار باشید. کار کردن

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل موفقیت دوران دفاع مقدس عدم ترس از دشمن بود، یادآور شد: شهید سلیمان هر جا ترس و سختی بود با توکل به خدا، بدون ترس و وحشت ظاهر می شد و آرامش را آسان می کرد. دشواری برای خودت.

فرماندار گناوه بیان کرد که در کلام امام علیTHE) پست ها یعنی اعتماد، وسیله خدمت و آزمایش هستند نه مایه بهره برداری و باید این را با افتخار رها کنیم، گفت: اینکه امروز پست و مقامی در اختیار داریم امانتی است که ما داریم. باید داشته باشد. با تمام قلبمان محافظت کنیم و خدمت کنیم. ما از مردم استفاده می کنیم.

سافاری وی با بیان اینکه باید خود را به جای مردم و مشتریان بگذاریم و وظیفه شناسانه کار کنیم، ادامه داد: به فرموده حضرت علی (ع) باید مشورت پذیر بود و از خودپسندی، خودپسندی، غرور و تکبر پرهیز کرد. نظر.

انسان ها حافظ نعمت ها و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار گناوه با تاکید بر خدمت رسانی بدون حسرت و با اخلاق به مردم گفت: همه ما مدیون مردم هستیم و هر چقدر به مردم خدمت کنیم باز هم به عظمت ملت، خانواده شهدا کم است. شهدا، جانبازان، مستضعفان و مستضعفان، مخصوصاً باید به فکر جوانان بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم ارباب و ما خادم آنها هستیم، گفت: مردم ولی نعمتان و شالوده مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید قدردان داشتن چنین بصیر، مهربان، پارسا باشیم. دوستان و یاوران در تمام مراحل انقلاب و در عرصه آن خدا را شکر.

وی افزود: مردم در همه عرصه ها و عرصه ها از سیل، زلزله و کرونا از مسئولان جلوتر هستند و امروز موفقیت های انقلاب اسلامی مرهون حضور مردم در عرصه های مختلف و اطاعت از ولی فقیه است. انقلاب و وفاداری به انقلاب.

تاکید بر تکریم بازنشستگان و تحکیم بنیان خانواده

سافاری وی با اشاره به 12 مرداد روز خانواده و تجلیل از مستمری بگیران گفت: کسانی که سال ها در یک سازمان و اداره کار می کنند و سال ها کار کرده اند باید مورد احترام قرار گیرند و در صورت امکان مشکلات آنها حل شود.

وی با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده بیان کرد: استحکام خانواده پشتوانه محکمی برای تداوم خدمت است بنابراین باید به خانواده و فرزندان خود توجه کنیم.

وی گفت: ما همه یک جامعه اسلامی هستیم و رهبری این جامعه متعلق به مرجع بزرگ شیعه است که رهبر و حاکم عرصه های مختلف است و دشمن همیشه برنامه ریزی می کند. کم اهمیت توطئه ها و نقشه های شوم در عرصه های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی و اقتصادی بر ضد نظام مقدس اسلامی است، لذا باید به خانواده و به ویژه فرزندان توجه ویژه شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه کشور در ۱۴ مرداد ماه، با بیان اینکه نماز ستون دین است و وجود همه ما، اسلام و هر چه داریم را زنده می کند، گفت: نگاه بلند امام خمینی (ره) ره) احیای نماز جمعه در کشور است و اولین نماز جمعه با معرفی آیت الله طالقانی معروف به ابوذر امام راحل اقامه شد.

وی گفت: همه مسئولان دستگاه های اجرایی باید در نماز جمعه و جماعات حضور پررنگ داشته باشند.

فرماندار گناوه با قدردانی از زحمات اداره بهزیستی شهرستان، دو موهبت سلامت و ایمنی را نعمت بزرگی دانست که باید قدردان آن باشیم و بازدید از مراکز بهزیستی و آسایشگاه ها در دستور کار قرار گیرد.

مسئولان شهرستان گناوه باید پروژه های هفتگی دولت را آماده کنند

شورای نگهبان مرکز پالایش انقلاب اسلامی است

سافاری وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مرکزی در انقلاب اسلامی جایگاه بسیار مهم و پرافتخاری دارد و دشمن به دلیل اهمیت آن نه تنها از شرح وظایف و شرح وظایف استفاده می کند. مقام، بلکه فرد این شورا.

وی گفت: شورای نگهبان مرکز تهذیب انقلاب اسلامی است و افرادی که برای صحنه انقلاب اسلامی انتخاب می شوند باید از این تنگنا عبور کنند تا فردی توانمند، قابل اعتماد، صادق و قوی برای خدمت به انقلاب اسلامی انتخاب شود. نظام اسلامی.

نیاز به اطلاع رسانی مناسب از توابع

به برنامه اشاره کرد کم اهمیت هفته دولت امسال در شهرستان و گفتن برنامه معاونت کم اهمیت و توسعه فرمانداری به عنوان دبیر برنامه های هفته دولت شهرستان افزود: مسئول کلیه سازمان ها و ادارات شهرستان گناوه از پروژه های هفته دولت بازدید و آماده افتتاح یا شروع به کار کنند. عملیات اجرایی و مسئول اجرایی باید به طور مستمر بر تهیه پروژه های هفته دولت نظارت و گزارش دهد.

وی گفت: تمامی پروژه های مهم شهرستانی، استانی و ملی که در سطح شهرستان در زمان افتتاح یا شروع عملیات اجرایی صورت می گیرد باید به دبیر ستاد هفته دولت گزارش شود تا در دفترچه هفته دولت درج شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در صورت لزوم به صورت مستمر برگزار می شود تا هماهنگی های لازم در برنامه های این هفته ایجاد شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب در خصوص فعالیت ها و وظایف ادارات و ادارات، تصریح کرد: یک نفر در ادارات به عنوان نماینده و روابط عمومی فعالیت را ثبت می کند، ادارات یا روابط عمومی ندارند و یا بسیار ضعیف لازم است که انجام شود. فعالیت ها با انتخاب روابط.

سافاری وی گفت: مسئولان ادارات در صورت نیاز هماهنگی های لازم را برای خروج از شهرستان انجام دهند و در صورت حضور نمایندگان در جلسه اداری استانداری قبل از تشکیل جلسه هماهنگی های لازم انجام شود.

مسئولان شهرستان گناوه باید پروژه های هفتگی دولت را آماده کنند

دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنید

وی با اشاره به ظهور تاج تاکید کرد: همه مردم باید دستورالعمل ها و دستورالعمل های بهداشتی را به ویژه در ادارات و موسسات رعایت کنند.

وی تلاش برای اجرای نهضت مسکن در شهر و همچنین حرکت جهادی و انقلابی در این منطقه را برجسته کرد.

بهره گیری از ظرفیت شرکت های نفت استان

استاندار گناوه با اشاره به بهره برداری از ظرفیت شرکت های نفتی استان گفت: با پیگیری های بسیار مهم و خوب استاندار بوشهر میزان مناسبی را در اختیار استان قرار داده اند و تلاش استاندار محترم قابل تقدیر است. .

وی گفت: در سال های اخیر گروه و شرکت های نفتی به نام خدمات اجتماعی و فرهنگی پول بسیار کمی به استان داده اند و با پیگیری های استاندار بوشهر پیش بینی می شود بیش از 1400 میلیارد به استان توزیع شود. که تحول عظیمی را به خصوص در شمال استان شاهد خواهیم بود.

وی گفت: پروژه های بسیار خوبی در نظر گرفته شده است که امیدواریم در هفته تحلیف دولت و در عملکرد اجرایی آن ها راه اندازی شود و در بحث اشتغال و اقتصاد و همچنین زیرساخت ها بتوان گام های موثری برداشت. توسعه.”

مدیران عامل باید توجه ویژه ای به شهرستان گناوه داشته باشند

سافاری وی با تاکید بر ارتباط مسئولان ادارات با مدیران عامل استانی گفت: مدیران عامل باید توجه ویژه ای به توزیع بودجه شهرستان داشته باشند. آه تو به ویژه در آموزش و پرورش، تربیت بدنی، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی که بودجه های خوبی برای این نقاط شهر در نظر گرفته شده است و انتظار می رود مدیران کل نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: امسال بودجه خوبی برای تمامی ادارات شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری و همراهی همه نهادها، همدلی، همدلی و اراده همگان شاهد تحول اساسی در شهرستان باشیم.

دکمه بازگشت به بالا