خبرهای کلی

همان کریم باقری که تخریبش کردیم!

حالا شاید وقت آن رسیده که به این سوال تلخ اعتراف کنیم که با کریم باقری در تیم ملی بی انصافی شد. او یکی از سرمایه های انسانی ارزشمند فوتبال ایران محسوب می شود، هرچند سهم فنی فوق العاده ای در تیم هایش ندارد، اما عملکرد انتظامی او همیشه ستودنی و تاثیرگذار بوده است.

به گزارش رویداد برتر دنیای اقتصاد وی نوشت: شایعات در مورد اردوی تیم ملی در قطر ادامه دارد. اردویی که به شدت به هم ریخته بود و منجر به درگیری علنی چند بازیکن با کادر فنی تیم ملی شد. پیامدهای این ماجرا همچنان ادامه دارد و اوضاع به حدی رسیده است که برخی معتقدند حمید استیلی ممکن است شغل خود را به عنوان سرمربی تیم ملی از دست بدهد.

استیلی متهم به عدم برقراری نظم در اردوگاه است. او البته دفاع کرد و توپ را داخل زمین دراگان اسکوچیچ انداخت. استیلی حتی از کمیته فنی که صلاحیت سرمربی کروات را تایید نکرد، دفاع کرد و گفت که این کمیته متشکل از افراد متخصص و دلسوز است! در نتیجه به خوبی قابل مشاهده است که در تیم ملی چه شرایطی وجود دارد و چقدر کار شده است. در این میان زمزمه های زیادی مبنی بر بازگشت کریم باقری به تیم ملی شنیده می شود. دوستیاری که از گرمای بسیار سخت کنار اسکوچیچ ایستاد اما پس از قطعی شدن صعود به تیم ملی عذرخواهی کرد و با شوخ طبعی و کمی بی احترامی رفت. حالا می گویند اسکوچیچ آقا کریم را می خواهد. پس از ابقای دراگان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت که یک نفر برای حفظ نظم به اردو اضافه می شود و به نظر می رسد این فرد کریم باقری باشد.

حالا شاید وقت آن رسیده که به این سوال تلخ اعتراف کنیم که با کریم باقری در تیم ملی بی انصافی شد. او یکی از سرمایه های انسانی ارزشمند فوتبال ایران محسوب می شود، هرچند سهم فنی فوق العاده ای در تیم هایش ندارد، اما عملکرد انتظامی او همیشه ستودنی و تاثیرگذار بوده است. باقری در راه صعود به جام جهانی هم همین تاثیر را روی تیم ملی داشت اما بعداً یک سری بازی ناپسند علیه او شکل گرفت و او از تیم ملی کنار رفت. آقایان گفتند چرا باقری برای هر بازی نیمکت نشین تیم ملی باید 100 میلیون تومان بگیرد؟ آره! پول کم نیست اما شاید تیم ملی در شلوغ ترین سال خود 15 بازی انجام ندهد و قرارداد باقری به یک و نیم میلیارد تومان هم نرسد! در این اردوی قطر که او حضور نداشت جای خالی او به وضوح احساس می شد و حالا خیلی ها پیشنهاد می کنند که او در چهار ماه مانده به جام جهانی دوباره در کادر فنی استخدام شود. ای کاش منابع انسانی خود را اینگونه خرد نکنیم. خدایا، بعداً به آنها نیاز خواهی داشت!»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا