ورزش

کار ما در بازی‌های اسلامی سخت است/ جایگاه «مداح» به خطر نمی‌افتد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هادی ساعی در مراسم رونمایی از تندیس پنج قهرمان المپیک پاسخ داد. سوالات آنها خبرنگار بودند.

سای در مورد انتخاب مینو مداح که معتقد بود تقصیر هادی سای به عنوان بهترین مربی انتخاب نشد، گفت: یک پروسه ای اعلام شد. از آنجا به مسابقات رفتیمکانگ«آنها پرسیدند چه کسی باید رها شود، او به هر سؤالی فکر می کند و احساساتی است. موقعیت مداح با این موارد تهدید نمی شود. من باهاش ​​صحبت کردم. ما یک تیم هستیم و دختر و پسر نداریم. مداح مثل خواهر من است و از نظر اخلاقی و فنی از او حمایت می کنیم. خیلی جاها حق مداحی ضایع شده است قسمتی از این بهترین است.

وی ادامه داد: مداح نیز موضوع را می پذیرد و با ما همکاری می کند. رابطه ما آنقدر نزدیک است که همه یکدیگر را درک می کنند. این اتفاق باعث شد این تیم قهرمان آسیا شود.

ساعی با تاکید بر اینکه بعد از قهرمانی تیم بانوان در آسیا کار ما بسیار سخت شده است، اظهار داشت: مسابقات اسلامی تکواندو سخت است. تکواندوکار ازبکستانی در آسیا به مقام قهرمانی رسید و در دو بازی اسلامی شرکت کرد. ترکیه و آذربایجان قهرمان اروپا نیز حضور دارند. علاوه بر این، آفریقایی ها نیز ستاره های مجرد خوبی دارند. بازی های کشورهای اسلامی به مسابقات جهانی تکواندو بسیار نزدیک است.

رئیس انجمن تکواندو در بخشی از صحبت های خود درباره شکایت یوسف کرمی با تاکید بر اینکه شرایط کار در ایران مهیا نیست، خاطرنشان کرد: یوسف کرمی باید از ابتدا در کنار تیم ملی می بود اما قرارداد جدیدی برای او آماده شد. خوشحالیم که سطح مربیان ما به گونه ای است که به کشورهای دیگر هم می روند، کرمی نیز اولین مدال خود را به عنوان مربی لژیون در پاکستان کسب کرد.

وی همچنین به مقانلو و شایعاتی که در مورد حذفش وجود دارد، یادآور شد: باید به مقانلو زمان بدهیم، چون تیم کم تجربه ای داریم، بچه ها البته جوان هستند، انتظار زیادی از آنها داشتیم. بچه ها بیشتر از آنچه می دانستند ظاهر شدند. اولین بازی دانیال مقابل کره آه تو خورد اما برد اما در فینال به قهرمان المپیک باخت. اگر انتخاب شود در بازی های کشورهای اسلامی به این راحتی نمی بازد. ما به این تیم جوان اعتماد داریم. ما یک بازیکن جوان داریم که در مدرسه است. خواستیم برایش نامه ای به دانشگاه بنویسیم. او در رتبه دوم آسیا قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همه اینها امیدوارکننده است و اگر به این کادر فرصت بدهیم به نتایج خوبی می رسیم. آنها 20 روز قبل از مسابقه قوانین را تغییر دادند، این نیز در نتایج گنجانده شده است تاثير گذار ولت اکنون اعضای تیم در کمپ روسیه هستند و تمام هزینه های ما توسط فدراسیون میزبان پرداخت شده است. دنیا روی تکواندوی ما حساب باز کرده است.

هادی ساعی در پایان درباره یوسف کرمی و انتقاداتش مبنی بر اینکه به عنوان مشاور انتخاب شده اما از او نصیحت نکرده اند، تصریح کرد: حتماً کرمی از من شکایت کرده و در خدمتش هستیم. در آخرین جلسه کمیته فنی بود و جلسه دیگری نداشتیم. ما با بچه ها دوست هستیم و همه چیز را حل می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا