رویدادها

کامیون بنز بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد یک دستگاه کامیون با چهار دستگاه خودرو در محور آزادگان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با رویداد برتر. وی در این خصوص گفت: امروز ساعت 12:37 تصادفی که در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، قبل از کمربندی رخ داد، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اطلاع داده شد. و سپس به سه ایستگاه. به محل حادثه اعزام شدند

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در این حادثه ادامه داد: با حضور ماموران آتش نشانی مشاهده کردند که یک دستگاه کامیون بنز 911 به علت نامعلومی با یک دستگاه خودرو پژو پارس با سه سرنشین برخورد کرده که به خودروی پارس آسیب وارد شده است. . دو سرنشین وی که دو مرد جوان 22 و 25 ساله بودند دچار جراحات شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی گفت: در ادامه پرونده، کامیون بنز پس از برخورد با سرنشین پژو از جاده منحرف شد و پس از برخورد با موانع مرکزی بزرگراه و شکستن آنها، با بلوک های نیوجرسی در جهت مخالف. جایی که با سه وسیله نقلیه از جمله پژو 206، وانت پیکان و کامیون ایسوزو برخورد کرد و سرانجام متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران خسارت سه خودروی دیگر را نسبت به خودروی پژو پارس بسیار کمتر دانست و گفت: راننده و سرنشین سه خودروی دیگر آسیبی ندیده اند. و تنها حادثه از نوع جراحت بود.

به گفته وی، کامیون بنز 911 با چهار دستگاه خودرو برخورد کرد و دو جوان مجروح شدند. آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و مصدومان به مدیریت بحران تحویل داده شدند.

در این زمینه بخوانید: چگونه می توان تصادفات خودروهای معمولی و غیر متعارف را جبران کرد؟

ملکی بیان کرد: در محدوده محل وقوع این حادثه ترافیک نسبتاً سنگینی وجود داشت که با حضور پلیس راه برطرف شد. پس از پایان عملیات، آتش نشانان محل حادثه را جهت بررسی علت حادثه در اختیار پلیس آگاهی قرار دادند و در ساعت 13:40 عملیات به پایان رسید.

سفر پژو پارس

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا