ورزش

استقلال انتظارات را برآورده نکرد/انتقاد از «ساپینتو» هنوز زود است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره شکست دو بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته اول لیگ بیست و دوم اظهار داشت: از استقلال انتظار بیشتری می رفت و همه فکر می کردند با توجه به اینکه اکثر بازیکنان فصل گذشته بودند. او مهارت های خوبی داشت، آنها توانستند عملکرد بهتری را مقابل سپاهان به یکدیگر نشان دهند.

وی افزود: آبی ها در نیمه اول بازی قابل قبول تری را ارائه کردند اما فکر می کنم تمرینات بدنی فشرده باعث شد تا بازیکنان با مشکلات بدنی مواجه شوند و نتوانند بازی های فصل گذشته را انجام دهند. علاوه بر ورود بازیکنان جدید، هماهنگی آنها با سایر بازیکنان هم خوب نبود و همه اینها دست به دست هم داد تا استقلال در اولین بازی خود در لیگ شکست بخورد.

فرزامی گفت: البته در این شکست نباید بزرگ نمایی کرد. درست است که سپاهان مقابل ما پیروز شد و از دو اشتباه بزرگ سود برد، اما شرایط خوبی نداشتند و اگر مهاجمان استقلال در این بازی چارچوب را بهتر می دیدند، مطمئناً نتیجه متفاوت می شد.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: یادم هست وقتی استراماچونی سرمربی استقلال شد در اولین بازی مقابل ماشین سازی تبریز شکست را پذیرفت، خیلی ها به او انتقاد کردند اما هر چه گذشت تیمش شکست خورد. او بهتر و بهتر می شود و اگر این اتفاق نمی افتاد و او از استقلال جدا نمی شد، قطعا آن تیم قهرمان لیگ می شد. به همین دلیل باید به ساپینتو هم فرصت بدهیم. او اولین بازی رسمی خود را با استقلال آغاز کرد و به نظرم تجربه تلخ اما خوبی بود. البته با اضافه شدن کاوه رضایی، محبی و قیدی شرایط برای استقلال فرق می کند و این تیم تنها می تواند در هفته های آینده بهتر شود.

فرزامی درباره قضاوت این دیدار نیز گفت: این قضیه مربوط به کارشناسان داوری است اما فکر می کنم در صحنه ای که مظاهری زمین خورد و داور اشتباه کرد، اشتباه بزرگی انجام داد. اگر این اتفاق نمی افتاد قطعا استقلال یک گل وارد دروازه سپاهان می کرد و شرایط خیلی تغییر می کرد.

وی در خصوص کمبود تماشاگر خاطرنشان کرد: متاسفانه با شروع مجدد مسابقات قهرمانی هواداران نتوانستند به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند. حضور آنها می تواند برای بازیکنان استقلال بسیار موثر باشد و می توان امیدوار بود در هفته های آینده موارد مطرح شده از سوی مسئولان در خصوص بلیت فروشی برطرف شود تا از هفته آینده هواداران بتوانند به میدان بیایند. ورزشگاه و از تیم خود حمایت کنند.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال در بازی اول شکست خورد. هنوز 29 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. بیایید اینقدر سریع از ساپینتو انتقاد نکنیم. بیایید ریشه او را بگیریم و امیدوار باشیم که این تیم بتواند در هفته های آینده این باخت را جبران کند و کم کم هدایت لیگ 22 را بر عهده بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا