خبرهای کلی

بیش از ۸۰ درصد واحدهای تولیدی استان فعال شده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد تسهیل و پیشگیری از موانع استان که در سالن شهید استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: قانون ترویج و رفع موانع تولید به تصویب رسید. از سوی مجلس شورای اسلامی در شرایطی که ظالمانه ترین تحریم ها علیه کشورمان اعمال شد.

وی افزود: از نظر دولت و مجلس که بتواند مشکلات تولیدکنندگان را حل کند و تولیدکننده ایمن باشد، این قانون در شورای اسلامی تصویب شد و تبعات بسیار خوبی داشت.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد واحدهای تولیدی استان فعال شده اند، تاکید کرد: وی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان باید بهره وری را در تولید کاهش دهند، شرکت های دانش بنیان باید خروجی ای برای ویترین خود داشته باشند تا محصولات چشم انداز صادراتی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه هدف از تاسیس مرکز تسهیل گری تسهیل روند کار در مراحل قانونی است، اظهار داشت: بدون هیچ قصدی پرونده ها مطرح و پیگیری می شود. وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا فضای کار برای کارگران امن و مطمئن باشد اما اگر مشکلی وجود دارد باید برای رفع آن تلاش کنیم، فرهنگ بازرسی و کنترل در کشور ایجاد شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه واحدهای تولیدی است که باید به آن توجه شود.

استاندار همدان در این جلسه با انتقاد از حضور مدیرکل واحدهای تولیدی در این جلسه، گفت: در این جلسه باید مدیرکل واحدهای تولیدی حضور پیدا کند. گفت ؛ افراد مسئول باید در مرکز کمک حضور داشته باشند و اداره امنیت نمی تواند افراد غیرمجاز را بپذیرد.

دکمه بازگشت به بالا