خارجی

تشکیل اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی

سخنگوی جنبش حماس از ایجاد اتاق عملیات مشترک برای هماهنگی بین گروه های فلسطینی برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش رویداد برتر، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس امروز (شنبه) در گفت و گو با رادیو «صدا الاقصی» تاکید کرد: باید اتاق عملیات مشترک برای هماهنگی بین همه گروه های فلسطینی و اتخاذ تصمیمات مناسب ایجاد شود. و عمل برای توقف مهاجمان و توقف حملات آنها فلسطینی ها تشکیل شدند.

برهوم تصریح کرد: اشغالگران اسرائیلی به حملات خود به نوار غزه ادامه می دهند و اکنون غیرنظامیان و ساختمان های مسکونی را هدف قرار داده اند که نشان می دهد اهداف از پیش طراحی شده آنها نابودی غیرنظامیان است.

سخنگوی حماس در ادامه گفت: مردم ما در همه میدان‌های جنگ مقاومت می‌کنند و اظهارات مقامات اسرائیلی نشان‌دهنده نگرانی و نگرانی آنها از مقاومت است.

وی با اشاره به محکومیت منطقه‌ای و بین‌المللی جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان، تاکید کرد: برای توقف جنگ، دخالت همه طرف‌ها ضروری است.

امروز نیز رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و بر اساس اعلام مرکز بهداشت غزه، این حملات 14 شهید و 90 زخمی برجای گذاشته است.

محمد حماده سخنگوی جنبش قدس در بیانیه خود با بیان اینکه مقاومت ملت فلسطین ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: هرگز اجازه نمی دهیم دشمن صهیونیستی به تنهایی در مقابل هیچ جبهه ای وارد جنگ شود.

حماده گفت: حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه این بار در مقابل استقامت مقاومت هیچ نتیجه ای ندارد و تمایل دشمن برای تغییر قواعد درگیری و شکستن هیبت و عظمت مقاومت چیزی نیست. اما یک توهم و مقاومتی که با آن مواجه است باید با این رژیم دست و پنجه نرم کنید تا آزادی این سرزمین ادامه داشته باشد.

وی افزود: غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین های اشغال شده در سال 1948 میدان های واحد و یکپارچه هستند و هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن صهیونیستی به تنهایی در مقابل یکی از این جبهه ها و خون و مقدسات ملت در راس آن قرار گیرد. خطوط قرمز مسجد الاقصی است که قطعاً دشمن تاوان آن را خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به دلیل پاسخ حماس، تیپ های زرهی و تانک های یگان های ویژه خود را مستقر کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا