ورزش

تمام اتفاقات برای رسیدن بحرین به نیمه‌نهایی رقم خورده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در شهر منامه بحرین در جریان است و تیم ملی هندبال ایران عصر جمعه ۱۳ شهریورماه با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ مقابل بهربن مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد. هندبالیست های کشورمان با این برتری به مسابقات جهانی راه یافتند و به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران پس از پیروزی مقابل بحرین برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا و صعود به جام جهانی گفت: بازی حساسی مقابل بحرین قهرمان دوره قبل انجام دادیم. و البته می دانستیم که این مسابقه برای ما حکم اعدام است و او زندگی دارد.

وی افزود: خوشبختانه تیم ملی به خوبی به آنچه گفتم عمل کرد. در نیمه دوم با وجود اینکه با چند گل پیش بودیم، داور به نفع بحرین بود و هدف این بود که تفاضل گل برای ادامه بازی کم شود. در مجموع همه عوامل دور هم جمع شدند تا بحرین به نیمه نهایی برسد.

رحیمی زاده با اشاره به حضور رئیس انجمن هندبال در سالن مسابقات گفت: حضور آقای پاکدل رئیس انجمن هندبال باعث دلگرمی بازیکنان و القای انرژی زیادی به بازیکنان و کادر فنی شد و اگر به خاطر این حضور نبود، مطمئناً در بازی A مقابل بحرین پیروز نمی شدیم.

رحیمی زاده همچنین به اتفاقات لحظات پایانی بازی اشاره کرد و گفت: اگرچه تا ثانیه های پایانی نتیجه مساوی بود و همین تساوی برای ما کافی بود تا به نیمه نهایی راه پیدا کنیم، اما اتفاقاتی علیه تیم ما رخ داد که نشد. واقعا خوب در نهایت توانستیم با یک برد به نیمه نهایی برسیم.

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران تصریح کرد: این پیروزی را به همه اعضای خانواده بزرگ هندبال ایران تبریک می گویم. زمان زیادی برای آماده سازی نداشتیم اما توانستیم بهترین شرایط را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: از انجمن هندبال و به ویژه رئیس انجمن بابت حمایت های بزرگی که از ما کردند تشکر می کنم. مطمئن باشید که تیم ملی ما حق صعود به فینال را دارد و امیدوارم در نیمه نهایی مقابل عربستان پیروز شویم.

دکمه بازگشت به بالا