خبرهای کلی

دولت سیزدهم با تمام توان در خدمت مردم و آرمان‌های انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نورالدین الکدیدی در جلسه روز چهارشنبه شورای استان و دبیران شهرستانی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون تمام تلاش نیروهای انقلابی و سیاسی است. احزاب لازم است تا دولت سیزدهم را در برنامه ریزی صحیح و پیشبرد اهداف و آرمان ها یاری کنند. نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید، زیرا موفقیت دولتمردان در کاهش فشار اقتصادی و بهبود معیشت خانواده ها آرزوی همگان است و بی شک نیازمند همت و تلاش مشترک است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم نیروهای شورای ائتلاف چه در سطح ملی و چه در سطح استانی، آموزش مردم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد است زیرا دولت شاهد تلاش های انقلابی و خستگی ناپذیر بوده است. در یک سال گذشته و ما شخصا رئیس جمهور بودیم و می دانیم که آنها چه قدم های خوب و امیدوار کننده ای برداشته اند.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر سخت کوشی و عزم شورای ائتلاف مطالبه گر وی درباره دولت گفت: یکی از خواسته های اصلی ما از دولت سیزدهم توجه به جوانان و نیروهای متخصص، فداکار، جهادگر، انقلابی و زحمتکش است. وی ادامه داد: همانطور که در جنگی که با جوانان 20 تا 30 ساله شروع شد شاهد موفقیت های بی نظیری بودیم، قطعا با رهبری جوان و جوان واقعی می توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

الگادی ادامه داد: در حال حاضر تغییراتی در بدنه دولت و مدیران میانی در حال انجام است و ما نیز بر این تغییرات نظارت داشته ایم و افراد تحصیل کرده، متخصص، مجرب، کاردان و متعهد به آرمان های اسلام را معرفی کرده ایم. انقلاب به دولتمردان اما بدون شک تصمیم نهایی با تصمیم و اراده خود دولت خواهد بود و همچنین امیدواریم نیروهای مردمی پیشتاز امور باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت کلی برنامه ها و فعالیت های شورای کانون نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور، اقدامات مهم و کلیدی سال گذشته را به اختصار تشریح کرد.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: از آنجایی که فعالیت های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مقطعی نیست و در طول سال انجام می شود، لازم است به تدریج برای رویدادهای آینده آماده شوید. انتخابات آگاه سازی مردم از نقش حیاتی و تعیین کننده انتخابات در سرنوشت و آینده کشور را مهم می دانیم و افزایش مشارکت مردمی از اولویت های اصلی برنامه های ما خواهد بود.

الگادی همچنین از تشکیل کمیته ای برای بررسی و نظارت بر نقش نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آنلاین، در ادامه جلسه برخی از اعضای حاضر در جلسه سوالاتی در خصوص نحوه اجرای طرح های کلان شورای ائتلاف و همچنین اقدامات در سطح استان یا شهرستان مطرح کردند. استان و به تشریح دغدغه های مهم و ضروری خود پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا