رویدادها

سیل در فیروزکوه/حضور تیم‌های جستجو در مناطق سیل زده/نجات ۱۲ نفر با بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور تیم های جستجو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکوه خبر داد.

شاهین فتحی در گفت و گو با رویداد برتر وی با اشاره به اعلام گزارش سیل در محدوده تنگه واشی و روستای کمند شهرستان فیروزکوه درباره آخرین وضعیت این مناطق گفت: امروز حوالی ساعت 16 و 35 دقیقه هلال احمر این سازمان از وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه در محدوده تنگه واشی و روستای کمند و پانی خبر داد. رئیس شعبه و گروه های عملیاتی و ارزیاب در محل حضور داشتند. ما خودمان در حال حاضر در منطقه هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: خوشبختانه هنوز گزارش خسارت جداگانه ای گزارش نشده است، اما با توجه به اینکه عزیزانی در منطقه ساواشی داشتند و دچار مشکل شده بودند، در ارتفاع بالا بودند و یک فروند بالگرد نیز وجود داشت. . قرار است در این منطقه پرواز کنند. آنها به یک منطقه امن منتقل می شوند.

بر اساس این گزارش، حدود 12 نفر در منطقه سیل زده گرفتار شده و راه های روستایی مسدود شده است که تیم امداد هوایی این جمعیت برای نجات جان آنها توسط بالگرد هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بخشی دیگر از روستاهای سیل زده جان یک مصدوم نیز نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

فتحی افزود: در حال حاضر تیم های جستجو و نجات به همراه تیم های سگ یاب در مناطق سیل زده فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: سایر گروه های ارزیابی و عملیاتی نیز در منطقه حضور دارند. فرماندار شهرستان و تیم های خدمات شهری نیز در آماده باش و حضور در منطقه هستند. امیدواریم سیل اخیر خسارتی به پایین دست فیروزکوه وارد نکند. البته اطلاعات لازم را در پایین دست از طریق استاندار دریافت کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا