ورزش

شروع بی‌سابقه پرسپولیس با گل‌محمدی

بیست و دومین دوره لیگ برتر با دو تساوی بدون گل پرسپولیس آغاز شد تا نایب قهرمان فصل آخر این رقابت ها با یحیی گل محمدی از نظر آماری کم رکورد باشد.

سرمربی پرسپولیس در دو بازی ابتدایی فصل بیستم 4 امتیاز و در دو بازی ابتدایی 6 امتیاز در فصل بیست و یکم کسب کرد اما حالا با شرایط متفاوتی مواجه است.

در حالی که قرمزهای پایتخت به دنبال اولین برد خود در این هفته به اراک می روند، این تیم همیشه با آلومینیوم دست و پنجه نرم کرده و در این شهر امتیازات را از دست داده است.

با این حال گل محمدی برای جذب ستارگانی چون علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، یورگن لوکادیا، گئورگی گلسیانی و محمدمهدی احمدی به مشکل خورده است و گزینه دیگری وجود ندارد. اما برای رهایی از این، شما نمی توانید در اراک سه امتیاز بگیرید.

سرمربی پرسپولیس که در ابتدای فصل دستیاران همیشگی خود را از دست داد، بهتر از هرکسی می داند که ادامه روند تساوی های این تیم می تواند او را با بحران مواجه کند. شاخص منفی دو هفته اخیر بازگشت دوران پر استرس سرمربی را نشان می دهد.

پرسپولیس برای حضور دیرهنگام در جمع مدعیان قهرمانی، نه تنها به برد نیاز دارد، بلکه باید اولین گل خود در فصل جاری را نیز به ثمر برساند.

بازیکنان این تیم شاید در دو هفته ابتدایی حضور سرمربی خود در محوطه جریمه سبز را از دست داده بودند اما حالا با پایان محرومیت انضباطی گل محمدی انگیزه بیشتری برای بازگشت به مسیر موفقیت دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه از ساعت 19:00 در هفته سوم لیگ برتر به دیدار آلومینیوم اراک می رود.

256 251

دکمه بازگشت به بالا